Kiitos Napsu ystäville vastauksista,kyyneleet valui,kun niitä lueskelin..

Olette todella ihania..

Avainsanat: kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 15:26

Minullakin on ollut kyynel silmäkulmassa koska tiedän ja aavistan hätäsi. Haluaisin auttaa, mutta meillä on niin pitkä välimatka. En voi muuta, kuin antaa voimaenergiaa sinulle ajatuksissani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 15:52

Jospa kaikki napsulaiset laittaisimme nyt ajatuksissamme voimalatauksen liisukalle ja hänen miehelleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:03

Justiin tulin ulkoa sisälle ja lueskelin liisukan kiitoksia. Kyllä liisukka sua autettaisiin jos voitaisiin matka on pitkä,Mutta ota neuvoista vaari jos vaikka auttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:22

Voimahalaus täältä minultakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:40

Hengessä olen mukana minäkin, vaikka en osaa noin kauniisti sitä ilmaista, mitä moni muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:59

Aurinko paistaa joka päivä, vaikka me emme sitä näkisikään. Lähetän sinulle auringon uudistavaa ja kaikkivoipaa energiaa. Ota se lämmöllä vastaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 17:06

Suomalainen nainen on vahva ja fiksu.Sisuakaan ei puutu.Ja silloin, kun voimat hupenee,ystävät auttaa ja tukee...Niin ja asioilla on yleensä tapana järjestyä.VOIMIA sinne!Halauksin sinua ajattelen ja toivon parempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:36

Voimaa ja energiaa sekä jaksamista toivon sinulle valtavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:59

Voimaa ja enetgiaa koitamme sinulle jakaa, aina kun on ystävä hädässä niin auttaa pitää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:32

voimahalauksia ja aurinkoenergiaa täältä pallon toiselta puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:03

Hienoa jos me täällä olemme saaneet sinulle hieman voimia jaettua. Mutta meidän avuilla sinä et yksin jatka - hae apua sinne kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:05

Mikäli sinulla on harmeja ja huolia, eli hengessä mukana, tukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:49

Voimahali, Liisukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:10

Voimahaleja.