Sanan suoraan"tämä yö on yhyä helvelvettiä"valvoa,kun ei saa unta.??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 11:55

Ei hyvältä näytä, jos tarvitset apua, niin sitä ei tahdo saada kuin "kovalla metelillä". Ja ennen kaikkea sinun on pidettävä itsesi kunnossa, lopen väsynyt voi sairastua vakavastikkin. Halauksia.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 03:22

Ikävä juttu. Aamulla nukuttaa sitäkin enemmän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 06:44

Huomenta Liisukka. Voi sinua. Jospa saisit levättyä tänään. Yöt ovat pitkiä, kun ei nukuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 06:44

voi Sinua Liisukka, olet varmaan yliväsynyt ja käyt ylikierroksilla. ei ole osasi helppo nyt. yritä keksiä joku ratkaisu miehesi hoitamiseen, ei ihminen jaksa loputtomiin. kohtapian teitä on 2 hoidettavaa.
jaksamista!
ota yhteyttä kotikaupunkisi kotisairaanhoitoon. joku ratkaisu on tultava ennenkuin uuvut liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:25

Palisanterin kanssa olen samoilla linjoilla. Vaikka oletkin luvannut rakastaa miestäsi myö'ä- ja vastamäessä, niin nyt tähän mäkeen pitäisi saada apua, ettet uuvahda lopullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:48

Näytät todella käyvän ylikierroksilla, nyt rauhotut ja otat kuumaa maitoa ja silmät kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:55

Yö on jotenkin ihan sairaan pitkä kun unta ei saa. Mutta ei siinä auta muu kuin alkaa jotan lukemaan kuvalehtiä ja pieniä kivoja juttuja.
Seuraappa tilannetta , ei niin voi jatkua. Mene käymään lekurin juttusilla.Et häviä mitää .Asiat tietysti pyörii mielessäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 11:57

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä tätä keinoa: annat itsellesi huolista vapaapäivän ja vielä vapaan sunnuntain. Maanantaina terveyskeskukseen sosiaalihoitajan puheille josta et lähde ennenkuin olet saanut jonkinlaisen parannuksen tilanteeseen. Kuten Palisanteri sanoi: teitä on kohta kaksi hoidettavaa eli tiedossa tuplahoitokulut kunnalle. Samalla kertaa lääkärin puheille, hän auttaa uniasiassa. Tällä hetkellä et voi tehdä asialle enempää, asioiden vatkaaminen pahentaa tilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:29

Liisukka, et valvo yksin minulla on noita unipulmia aivamn tarpeeksi. Saan 3 tuntia yössä nukuttua.
On koitettu kaikki pillerit, mutta se on sama ei ne auta. Minulla ei tosin noita miesmurheita ole olemassa,
siis tarkoitan sairasta miestäsi en muita miesmurheita.
Lääkärit on aika huonoja antamaan unitroppeja.
Tsemmpiä kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:00

Voimia Liisukka, kyllä sinua sitten aamulla nukuttaa.