Mitä suomalaiset tekevät eri lämpötiloissa verrattuna siihen, mitä muualla maailmalla tapahtuu?

+15 °C: Espanjalaiset käyttävät pipoa, hanskoja ja toppatakkeja. Suomalaiset ottavat aurinkoa.

+10 °C: Ranskalaiset yrittävät turhaan saada keskuslämmityksen päälle. Suomalaiset istuttavat kukkia.

+5 °C: Italialaiset autot eivät käynnisty.

Suomalaiset ajelevat avoautoilla.

0 °C: Puhdas vesi jäätyy.

Vantaanjoen vesi muuttuu vähän paksummaksi.

-5 °C: Kaliforniassa löydetään ensimmäiset kylmään kuolleet. Suomalaisten juhannusjuhlat loppuvat.

-10 °C : Skotlantilaiset laittavat lämmön päälle kodeissaan.

Suomalaiset alkavat käyttää pitkähihaista paitaa.

-20 °C : Ruotsalaiset pysyttelevät sisätiloissa.

Suomalaiset grillaavat viimeiset makkarat ennen talvea.

-30 °C : Puolet kreikkalaisista jäätyy kuoliaaksi.

Suomalaiset alkavat kuivata pyykkiä sisällä.

-40 °C : Valejoulupukit muuttavat etelään.

Suomen armeijan talviharjoitus perutaan liian lämpimän sään takia.

-50 °C : Tanskalaisilta putoavat hampaat suusta.

Suomalaiset vuokraavat videoelokuvia ja pysyttelevät sisällä.

-60 °C : Jääkarhut evakuoivat Pohjoisnavan.

Suomen armeijan talviharjoitus alkaa.

-70 °C : Siperialaiset muuttavat Moskovaan.

Suomalaisilta palaa pinna kun Kossua ei voi enää säilyttää ulkona.

-273 °C : Absoluuttinen nollapiste.

Suomalaiset sanovat toisilleen: "Perkele, että ulkona on kylmä!"

-300 °C : Helvetti jäätyy.

Suomi voittaa Euroviisut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 07:34

Suomalainen sisu kunniaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 03:05

Iltalenkkipukeutuminen: Paksupohjaiset kävelykengät, kalsarit, talvifarkut, paita, paksu villatakki ja topattu nahkatakki.
Puolimatkassa "Cafe y Brandy", sisätiloissa, (1,50€). Jo vain tarkeni.
Ai niin, lämmintä oli 18,2. Plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 06:45

Suomalaiset ovat sitkeä kansa kaikinpuolin, jäätelökin maistuu pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:53

Loppu väärin Suomi on voittanut Euroviisut ja tuota pakkaslukemaa en ole kuullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:31

Kyllä me Suomalaiset ollaan helve.. hyviä.Ei muuta voi sanoa, kun lukee tuota listaa.EI Suomi poika ja neito pienistä hätkähtelee ,ravistaa lämmintä sisältä ulospäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 11:47

Huomenta!Aika hyvä lista,vaikka prkle mun mielestä jo nyt on ihan tarpeeks kylmä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 12:02

Lähden hakemaan esimakua talvesta tämän iltaisella merivesiuinnilla. Näillä leveysasteilla on vain karaistuttava ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:33

Kyllä sitä laamapaita ja välipitkikset ovat käden saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:47

Saunaan, saunaan somalaiset. On niin pirun kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 17:03

En mennyt uimaan, sillä lämpötila on jo alle 30 astetta plussaa ja tuulee, joten oli kylmä. Talvi tulee, taidan laittaa villasukat jalkoihin. Että sellainen suomalainen täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 21:58

no avantohan nyt ei ole mikään yleinen harrastus maailmalla mutta somessa suosittua! ja lopussa kuuluisi lukea "suomi voittaa jalkapallon mm-kisat" euroviisut voitettiin jo ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:42

Tuttu tarina. Sisulla sitä varmaan tuohonkin pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 18:27

hienoa kun meitä rohkaistaan noin :)
sisulla ja hammasta purren.

katselin rare exproren (vai mikä se pahuksen leffa ny oli ) ja siellä ne äijät kalsarit jalassa ramppasivat ulkona kokoajan - lapissa - liki korvatunturia. ajattelin mielessäni että kun joku ulkomaalainen tämän leffan katsoo - varmaan mietiin että hulluja nuo suomalaiset! ja taitaahan se totta olla........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 18:59

Noinhan se menee.