Onkohan ihan oikein,että minua vaaditaan päivystämään..mieheni kuntoa?

On Töölön sairaalan numero..jos tulee hätätilanne..voin soittaa koska vaan..ja sitten menoksi sairaalaan..

Avainsanat: onko oikein..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 01:09

Siis onko miehesi kotona tuossa tilassa?
Ei ole oikein.Se asia pitäisi kuulua ammattilaisille, eikä sinulle,läheiselle....Raja se on jaksamisellakin!
Itse en suostuisi moiseen.En mistään hinnasta.
Käyttäisin varmaankin "uhkailu ja kiristystaktiikkaa" ja toimittaisin miehen takaisin osastolle ja asianmukaiseen valvontaan...Siellä olisi apu lähellä, jos tarvetta tulee.Ei toipilaita kotiin!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille..olen apua tässä saanut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 03:10

Eipä kuulosta kivalta.
Toivottavasti et sentään tarvitse sitä numeroa. Jaksamista sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 07:01

Siis miehesi on huonokuntoisena kotona!? Pyydä ihmeessä apua koska selvästi tarvitset sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 07:23

Ei voi olla totta! Jos potilas tuossa kunnossa kotiutetaan, niin kyllä hoitolaitoksen tehtävä on huolehtia, että kotona selvitään ( esim kotisairaanhoidon käynnit) ja antaa muutakin ohjetta kuin puhelinnumero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:47

Pyydähän apua itsellesi, kyllä sieltä pitäisi apua saada kotisairaanhoidosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:10

Tuo on minusta heitteillejättö, yhteiskunnan puolelta. Verot kyllä kerätään, mutta palveluita ei tarvittaessa saa. Ei tuollaista saa hyväksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:38

Sairaalat ovat sairaita varten.Sinun tehtäväsi ei ole ottaa vastuullesi sairaanhoitajan tehtäviä.Älä suostu.Veronmaksajana sinulla on oltava oikeudet saada asianmukaista hoitoa läheisellesi. Tee kantelu, jos asia ei mene perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:43

Pitää olla kovana, ei muuten saa mitään, jos kaiken ottaa vastaan mitä ne tyrkyttävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:32

Hän on siis kotona. Olet hänen puolisonsa, kyllä se tavallaan on sinun tehtävä. Jos on liian raskasta, palkatkaa hoitaja yöksi, niin saat sinä levätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:47

Siis noin huonokuntoisena kotona ja Töölön sairaalan hätänumero vain annettu?! Tietämättä tarkemmin yksityiskohtia vaikeata sanoa kitään, mutta ymmärrän että olet asiasta huolestunut. Eikö mitään lähiapua ole saatavana, sitähän tuossa ehdottomasti tarvitaan. Kummallinen juttu kaikenkaikkiaan.Yötä päivää päivystäminen käy raskaaksi, siihen ei kukaan pysty eikä tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 18:55

Paljon Liisukka voimia sinulle, koita jaksaa. Vaikka raskasta onkin.