Mistä saan voimaa lisää??Että jaksan?????

Oli niin suuri pettymys,mieheni selkäleikkaus,kun asiat vaan paheni..Töölön sairaalan leikkauksessa..uusi leikkaus vielä edessä..

Avainsanat: mistä saan voimaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 23:00

Nyt on kyllä voimia kysyvä ajanjakso teidän perheessä. Onneksi olet itseäsi pitänyt pyörälläajaen kunnossa,Ole iloinen siitä asiasta. Meillä on elämän tehtävä täällä maanpäällä, niin kauan kun se on mahdollista.Sinä vielä olet luultavasti terve, vaikka miehesi kovin sairas,Älä vaivu ajatusten maailmaan. Koita nukkua, syödä monipuolista mikä lisää terveyttäsi. Ulkoile paljon kun on valoisaa ,Mene pimeellä nukkumaan.Ole rehellinen itsellesi lepää paljon.Kohtalomme ratkaisee asioitamme sille emme voi mitään.Vakavia asioita .

Kysyjän kommentti

Kiitos..kyllä tässä on ollut pakko piristyä..ei murehtimen auta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.11.2011 - 22:47

Nukkumalla hyvin, syömällä hyvin ja positiivisella ajattelulla. Joskus asiat menee huonommin kuin toivoisi, mutta joskus myös asiat onnistuu. Ja sitä toivon uuden leikkauksen myötä miehellesikin. Kaikkea hyvää ja jaksamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 22:59

Minäpä täältä yritän "kaukolähettää". Joskus se myötäeläminen ja taakkojen jakaminenkin, edes henkisesti, auttaa. Jaettu ilo on kaksinkertainen, mutta jaettu suru vain enää puolet. Yritä nyt vain, hetki kerrallaan. Älä liikaa murehdi menneitä äläkä ole huolissasi tulevasta, ole vain hetki kerrallaan. Muuta ei tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 23:46

Että näin sitten kävi...Välillä on kyllä vaikeaa etsiä niitä positiivisia ajatuksia ja asioita olemiseen ja elämiseen...Mutta niin kauan, kun on elämää,on toivoa. Täytyy vaan jaksaa uskoa ja toivoa...
Kumpa sinulla olisi joku hyvä ystävä siellä, jonka kanssa olla.Aina ei sitä puhumistakaan tarvitse, kunhan on tunne, että joku välittää ja on lähellä.
Me täällä Napusssa väitämme.Kumpa saisit sen tunteen sinne asti.
Voimahalauksin.Lämpöisin tuntein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 07:02

Voimahalauksia täältäkin sinulle. Huolehdi itsestäsi hyvin, että jaksat. Älä menetä uskoasi parempaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 07:17

Jaksamista liisukka, vaikka kyllä sinua ja miestäsi on koeteltu rankalla kädellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 08:45

Jaksamista, nuo selkäleikkaukset taitavat olla usein noin, uusintaleikkauksin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 09:15

Jos tunnet, ettet jaksa, ei ole häpeä pyytää apua. Pyydät sitä niin pitkään ja kovaäänisesti, ette saat avun. Kyllä yhteiskunnasta pitää löytyä apu pienelle ihmiselle, kun rahaa löytyy PALJON turhempaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:47

Lämpimät halaukset jaksamisellesi. Otat nyt sosiaalihoitajaan yhteyden. Tai pyydät sairaalasosiaalihoitajan soittamaan kotikuntasi sairaanhoitopisteeseen.
Ei minullekaan vasaleikkauksen jälkeen luvattu apua kotiin, mutta kun sairaalan sosiaalihoitaja soitti
ja sanoi, että lain mukaan on kotiin toipilasaikana saatava asianmukainen apu, niin löytyi.
Ei minun puheellani ollut mitään virkaa. Käynti maksoi 8.75 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 16:40

Kärsimysten kautta yleensä onnen tie löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 22:30

Jos miehesi on sairaalassa, ota sinä aikalisä. Ole kotona ja lepää - tarvitset voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:25

Auttaisin jos voisi...voimia sinulle ja miehellesi kovasti toivon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 18:54

Voi Liisukka, paljon voimia sinulle! Yritä jaksaa.