Minkä valitsette? Niin hyvää huomenta.

Lisätty: 11.11.2011 - 06:55

Kun valitsette parasta vastausta kysymykseenne? Oikea vai paras?

Avainsanat: paras vai oikea vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 06:58

Hyvää huomenta! Paras oikea vastaus:).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2011 - 07:16

Hyvää huomenta vaan. Mä olen ollut vähän laiska tuossa valintatouhussa.. aion kyllä ryhdistäytyä. Monesti on kuitenkin mennyt fiilispohjalta, jolloin se oikeasti paras vastaus on jäänyt varjoon. Ja moni on tehnyt vastauksiensa eteen paljon työtä. Ehkä hieman epistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 07:17

Huomenta vaan. Oikea, paras ja hauska näillä perusteilla pääsääntöisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:23

Huomenta Raasepori. Jaa, että millä perusteella, no: hauska, oikea, vastaaja nähnyt vaivaa etsiessään tietoa/vastatessaan/kirjoittaessaan ja joskus ihan fiiliksen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:34

Joskus kysymykseni ovat sellaisia, että niihin ei edes ole yhtä oikeaa vastausta. Eli valitsen joko oikean, parhaan tai muuten vain hauskan ja mieluisan tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:47

hyvää iltaa Christchurchistä. kyselen niin tosi harvoin kysymyksiä että joskus unohtuu valita paras vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:51

Riippuu kysymyksestä, oikein vastattu tai hauskin vastaus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 09:44

Oikea on paras vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 10:45

Asiakysymykseen vastauksen pitää olla oikea, mutta mielipidekysymykseen riittää sopiva, hauska vastaus. Mitä mieltä olette, oletteko kuulleet, nähneet, minkä valitsette?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:29

Kyllä minä sitä oikeata vastausta valitsen. Mutta joskus on napsu, joka vastaa vaikka 3 peräkkäiseen kysymykseen ekana, en kaikkea anna hänelle, vaan jos siellä on taaemmalla joku oikea,
niin hän saa myös pisteet.
Äänestyskysymyksissä olen huomannut sen , että ensimmäinen saa melkein pisteet, vastasi hän mitä sitten vastasi.
Kyllä itsekin kun on joskus toista sivua äänestettäviä pinnaan, sillä rehellisesti sanoen jos
tähän napsuun laittaisi ajan kaiken taiteen sääntöjen mukaan, niin mummo ei ehtisi iltahammas-
harjaukseen ollenkaan. Lukeminen ja vertailu äänestyskysymyksessäkin vie turhan paljon aikaa jos
ne syvällä sielusta valitsee ja pohtii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 12:52

Yleensä sen valitsen, joka on parhaiten asiaan kantaa ottanut,hyviä sanoja valinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 14:53

Kysymyksestä se minulla riippuu kumman valitsen parhaaksi, hyvimmän vai hauskimman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 16:07

se riippyy siitä kysymysten asettelun välisestä viivasta.

ihan sekopäinen vastaus kylläkin tuli nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 19:18

Oikein vastaus ei välttämåättä ole paras.

Pieni pilke silmänkulmassa on toisinaan paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 04:00

Tasapuolisesti kaikille.