Mitä tarkoittaa SONAR-suojaus?

Avainsanat: sonar-suojaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 22:13

SONAR tarkistaa heuristisen tekniikan avulla epäilyttäviä tiedosto-ominaisuuksia, ja luokittelee tiedoston tartunnan saaneeksi. jne.

esim. mun nortonissa on sonar suojaus.

www-secure.symantec.com

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 22:35

Se on lyhenne sanoista: se on avaruudesta tulossa. Nythän vasta se yks asteroidi viuhahti aika läheltä-- eli kuitenkin aika kaukaa. Ja takaperin, eli : Ranos on suurehko kylä Irhallan saarella Dalriassa. Otahan tästäkin sit jotain selvää, mutta kuitenkin kysyvälle aina jotain vastataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 01:18

Kaikuluotain systeemi: fi.wikipedia.org/w/index.php...edirect=no

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 02:42

SONAR 4 (Symantec™ Online Network for Advanced Response), Symantecin haittaohjelmien havaitsemistekniikka, joka perustuu sovelluksen käyttäytymiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 06:12

Nortonin virustorjuntaohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 06:32

Nortoniin liittyvä haittaohjelmien havainnointijuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 08:43

Symantec Online Network for Advanced Response (SONAR) tarjoaa reaaliaikaisen suojauksen uhkia vastaan etsimällä ennakoivasti tuntemattomia tietoturvariskejä tietokoneesta.

www-secure.symantec.com/nort...vid=f-home

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 09:29

Ja taas opin napsusta uutta, muuten en olisi tuota(kaan) tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 11:54

tuutikin kanssa samaa vastaan, mtta en takaa kauanko pysyy päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:58

Tietsarin hellapoliisi, joka hätistelee kutsumattomat vieraat pois.