Olisiko oikein erottaa nämä pingviini-kaverit toisistaan?

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...-kanadassa

Avainsanat: pingupojat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 13:03

Erotetaanko meillä homot toisistaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 13:12

Ei. Toinen heistä on jo kärsinyt puolisonsa menettämisen, siis miksi lisätä tuskaa ja erottaa vielä kaverikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 13:55

Kavereita nuo ei niitä saa erottaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 14:03

Ei tietenkään saa erottaa. Toisistaan pitävä poikapari ja sillä siisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 15:30

Ei tietenkään ystäviä erottaa saa. Ikäväähän moni kuolee.Mikä suru ja tuska. Koittaa nyt ajatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 16:39

En edes käsitä, miksi pitäisi kaverukset erottaa.Hyvässä lykyssä molemmat kuihtuisivat ikävästä ja taas olisi uhanalaista lajia muutama vähemmän....Kyllä ihmiset osaa välillä olla NIIN tyhmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 19:40

Ei saa erottaa, kun on hyvän kaverin löytänyt niin olkoot yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 20:30

Elmeri ja Jalmari.
niin ne takahikiän papparaiset menivät kesät talvet potkukelkalla kinttupolkua pitkin jotta pääsivät kauppa-autolle joka kerran viikossa pysähtyi tienpieleen. yhdessä jaettiin kansaneläkkeen roposet ja pistettiin veikkauskuponki menemään. loppu rahalla ostettiin maitoa, pekonia ja piipputupakkia.
ennen lypsettiin yhdessä, mutta lehmä kuoli. sika oli niin vanha että pakko lahdata ennenkuin nahaksi muuttuisi ytimiä myöden. kanat sentään vielä kaakattaa - toinen kerää ja toinen pitää koria.
illalla toinen virkkaa talven varalle tumppuja ja toinen lukee ääneen. kun on aika vaihtaa osia, puikot ja kirja kulkeentuvat pöydän yli.
rohmuiset kädet muistavat emännän lämpimän posken - siitä vaan jo aikaa. jumalan luokse pääsivät raatamasta.
on se hyvä kun Elmeri ja Jalmari pitävät yhtä !!
antaa pingujen olla kimpassa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 22:39

Kaikilla on oikeus ystäviinsä - heitä älkööt kukaan ole erottamassa tahallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 10:26

Kaksipa poikaa Kurikasta,mikäs sen somempaa?!?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 13:11

Eipä kaveruksia saa erottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:43

Antaisivat luontokappaleiden olla rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 20:10

Ei minusta, antaisivat olla heidän vain kaksistaan.