Onkos lemmikkisi kostanut Sinulle ?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Kissan kosto!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 19:33

Misse-vainaa ei sietänyt, että joku muu kuin hän on ihailun kohteena. Orkideat oli erityisen vihan kohteena, jos joku vain erehtyi kisun kuullen kehumaan kukkaa, niin kissa kävi kippaamassa ruukun nurin ja katkaisi kukkavarren.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille...
Kyllä kostavat useinkin, mutta onneksi ei kaikki tuolla tavalla että oven sulkee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2011 - 09:55

Kyllä minulla kissoja on ollut mutta ei sentään noin kostonhimoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 10:19

Kauan sitten kun oli punavalkoinen kolli kissa muiden kanssa. Oli omistushaluin ja riippuvainen luonteeltaan. Tuli jakoihini ja ruiskutti pissaa. Kyllä se jotain kostamista ja omistamista mielestäni oli.
Miniä juuri sanoi kun ovat reisanneet paljon ja yksin kissa kotona. Tosin hänen äiti käy silloin siellä kissaa ulkoiluttamassa. Ei suostu tekemään tarpeitaan kissanpissalaatikkoon vaan vääntää huomioksi kasat lattialle. Mitä ei milloinkaan tavallisesti tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 10:24

Eipä ole ollut kostonhimoista kissaa. Vilma-vainaa kyllä "liikuskelee" meillä öisin, silloin tällöin. Joten minä voisinkin kysyä, että onko kenelläkään kummittelevaa kissaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 10:34

Meillä "kummitteli" koira.Tai ainakin niin luulin puolisen vuotta lähes 14-vuotiaan koirani kuoleman jälkeen.Kuulin askeleita koiran lempipaikoista ja huoneista.Luulin sen kävelevän milloin missäkin....Ja sitten nämä kummittelut loppuivat samoihin aikoihin, kun päätin ottaa uuden koiran.Eli kyllä se taisi olla vain minun korvienvälikummittelua ja suunnatonta ikävää poisnukkuneen eläimen perään.Kun koira ollut talossa niiin kauan,ei sen poismenoon ihan hetkessä totu.

Nyt talossa pitää elämää kohta puolivuotias Jack Russel ja mielenkiinnolla odotan SEN vaikutusta elämäämme ja tuleviin vuosiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 11:53

Minun koirani kosti kävelemällä auton alle ja menehtymällä välittömästi saamiinsa vammoihin. Ei ilmeiseti jaksanut enää olla meillä, ruoka oli huonoa ja vääränlaista, leikattiin kynsiä ja karvoja, ja välillä otettiin nuorempikin koira hoitoon. EIhän sitä kestä kukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 12:23

On.
Lapsena menin pelästyttämään vanhan kissanarttumme takaapäin ja nauroin makeasti, kun se hyppäsi ilmaan säikähdyksestä.
Läksin kävelemään poispäin ja muutaman metrin päässä kissa hyppäsi niskaani. Ei kuitenkaan repinyt kaulavaltimoita auki, vaikka olisi voinut.
Olimme sillä sujut. Säikähdin yhtä paljon kuin kissa.
En enää pelästytellyt sitä ja yhteiselo sujui leppoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 12:36

Kissan kosto on kamala!Tunnetusti,joko kusasee italialaisen nahkasen hantväskyn tai ihanien lempparisaappaiden päälle,nahkaa nekin.Muutakin aika luovaa mun Tarmo-vainaa touhusi,
jonkin syyn mukamas aina löysi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 22:12

Olipa hurja kosto - ja älykäs katti. Ei ole kostanut ne lemmikit mitkä eläissäni minulla oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 18:38

Kukas se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 02:31

Voi tyttöraukkaa, hyvä kun ei paleltunut.