Voisiko tällainen olla mahdollista?

www.iltalehti.fi/hullumaailm...2_hu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 14:44

tässä maailmassa mikä vain on mahdollista.
mitä kaikkea sitä onkaan vielä mitä ei ole löydetty ja huomattu.
pitää myöntää etten ehkä kävisi uimassa tuolla.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille hirmuliskovastaajille : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 14:01

Kukapa tietää, näitä aina silloin tällöin pulpahtaa pinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:19

Ihan selvästi siellä on jälvihilviö...bööö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:20

Todellakaan ei tiedä kaikkia luontokappaleita joita maailmassamme on.. tiedä kuinka syvällä monet piileskelevät...
Aina joku tulee ilmoille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:36

Hui...kunhan ei tulisi meidän rantaan, mokoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 15:24

Mikä lie luonnonilmiö oli menossa. Hirviöihin en oikein jaksa uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 15:48

Juu.. on se tosiaankin (hih,hii!) järvihirviö nimeltään Okopogo.. mikäs muukaan moisia kuvioita olisi voinut tehdä (heh, hee!)... Pysytään siis poissa Okanagan järvestä Kanadassa (hah,haa).. ettei kukaan meistä vain saisi selville, että Okonpogo onkin Loch Nessin hirviön kaltainen mielikuvituksen tuote jonka aitoutta ei kukaan ole koskaan pystynyt vahvistamaan eikä tule pystymäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 17:21

Kaikki on mahdollista, kunnes toisin todetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 19:04

Sitten uskon, kun saan itse taputtaa Okopogoa päähän ja syöttää sille silakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 21:36

Taitaa olla samanlainen taruolento kuin Loch Nessin olio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 22:22

Ei näkynyt Nessietä Loch Nessillä,niin ei voi olla Okanagallakaan,uskon näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2011 - 00:00

uusia eläimiä varmasti löytyy vielä tulevaisuudessakin, mutta että ihan hirviö.....tuskin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 11:31

Kuvaajan käsi ainakin heilui niin paljon, että kuvan laatu oli tosi surkea. Tuon perusteella ei voi kyllä päätellä yhtään mitään, ainakaan mistään hirviöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 16:04

Olipa delffiinejä tai haikaloja ryhmässä vden alla. Kyllä ne vissiin isoihin vesiin kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:28

Oli pelottavaa, uskoisin että meren pohjassa jokin vaikutti aaltoihin juuri tuossa kohdassa. Tai sitten pari jättiläisankeriasta siinä oli soidinmenoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 02:19

Hui kauhistus, kukahan ollut asialla.