Italialaisen taiteilijan (1452-1519) tuhoutuneeksi luultu taideteos on löytynyt. Kuka taitelija ja mikä teos?

Avainsanat: kadonnut taide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 00:31

Kyllähän se sama tekijä on, kun Mona Lisankin hymyn maalasi...Ja taitaa Kristusta esittää. Ovat kauan tutkineet, että onko maalaus aito ja nyt tulleet tulokseen, että Da Vinci sen on maalannut. UPEA maalaus ainakin kuvista päätellen!

Lisätty: 09.11.2011 - 10:36

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 08:36

No hyvä, että löytyi, mutta saiskos kuvalinkin jostain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 10:04

Taiteilija Leonardo da Vincin tuhoutuneeksi luultu maalaus on löydetty. Yli 500 vuotta vanha, Jeesusta esittävä maalaus, löytyi tutkijoiden pitkän työn tuloksena.

Löydös on niin harvinainen, etteivät asiantuntijat meinanneet aluksi uskoa sen olevan totta.

– Ajatus siitä, että maalaus olisi da Vincin tekemä, tuntui lähes unelmalta, sanoo da Vinci -asiantuntija Robert Simon.

www.mtv3.fi/uutiset/kulttuur...aus-loytyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 10:59

Jeesus -taulua tarkoittanet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:55

Da Vincin koodi on viimeinkin avautunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 20:49

Monitaituri Leonardo da Vincin Jeeus-taulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:17

L D V:n Jeesus -taulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 05:07

Taiteilija Leonardo da Vincin tuhoutuneeksi luultu maalaus on löydetty. Yli 500 vuotta vanha, Jeesusta esittävä maalaus, löytyi tutkijoiden pitkän työn tuloksena.