Oletko nähnyt painajaista. Oliko kamalaa.

Minä tänäaamuna näin painajaisen. Tuli karhuja useita ,emoa ja pieniä poikasia meidän pihalle ja vei mun lampaat, kilit ja kissat.Oli ihan aitoa.Sanoin että nyt tarttis olla pistooli. Ei ne harjaa tottele.Painuivat metsään, veivät mun eläimet ruuaksi. En uskaltanut pihalle mennä,
Kyllä pyssyä kovasti kaipasin että ammun .Sanoin ei sinne voi mennä. kun piti ajaa niitä pois.Herättyäni tajusin että huhuh olikin unta.En ole unia juuri nähnyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2011 - 08:44

Huokaus..minä taas kävin sotaa viime yön unessa. Lentokoneet mourusivat taivaalla ja yritin piiloutua kallion koloon sekä ryömin muka lumen alla tunnelissa käsikranaatteja taskussa. Että tähän tappaan täällä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 19:24

Näen paljon unia ja joskus niitä painajaisiakin.Onneksi kuitenkin harvemmin...Hurjinta oli yhdessä vaiheessa, kun uni jatkui seuraavana yönä...Ja yhtä painostavana.Silloin sitä heräsi omaan huutoonsa tai silmät kostuneina...

Sinä olit oikein rohkea tuossa unessasi.Taidat olla oikeassa elämässä päättäväinen ja reilu ihminen.Toivottavasti saat ensi yönä nukuttua ilman painajaisia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 19:37

Kauan sitten viimeksi nähnyt, mutta kyllä se pistää hien pintaan kun herää pahaan uneen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 19:41

Kyllä silloin tällöin tulee painajaisia nähtyä, onneksi ei kovin usein. Ai sitä helpotuksen tunnetta, kun herää painajaisunesta ja toteaa hetken päästä, että se olikin vain unta...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 21:18

toisinaan tulee nähtyä, ei onneksi ihan hirveitä, mutta epämiellyttäviä kyllä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 21:43

Painajainen oli aivan upea elämys, kun en ollut nähnyt kymmeneen vuoteen mitään unia.
Nykyään uneni ovat ihan tavallisia ja jos joskus näenkin painajaisunta, olen nukkunut käteni päällä tai jotain vastaavaa. Ei ne painajaiseni mitään kovin todellisia ole. En usko niihin edes unissani. Ovat vähän kuin teinikauhuleffa, lähinnä huvittavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 07:52

Kyllä näen painajaisia ja on upeata herätä kun ne eivät ole olleet totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:33

Ikävä kyllä painajaisilta ei kai kukaan meistä välty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 10:58

40 vuotta sitten Haagassa asuessani näin painajaisunen. Radan varressa näin unta että lähestyvä juna suistuu raiteilta ja tulee taloa kohti kiihtyvällä nopeudella.
Juuri kun oli törmäämässä taloon heräsin ja yläkerrassa kohta vedettiin vessa.
Siellä asuneen nuorenparin rouvalla vatsa alkoi pyörityä ja 9kk kuluttua työntelivät vaunussa kääröä.
(Kyllä rytinällä tekivät sen.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:39

On niin kiire nukkua, että ei painajaisia ehdi katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2011 - 21:13

Olen nähnyt lapsena aina kuumeessa tietyn painajaisen. Aikuisena painajaiseni ovat olleet hälytysunia. Pelottanut ne kaikki ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 05:01

Joskus näen, ja niillä tuppaa olemaan jokin merkitys.