Millaisia ajatuksia tämänkaltaiset uutiset sinussa herättävät?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...8_uu.shtml

Minua nämä kuvottavat ja inhottavat, tunnen suorastaan vihaa tekijöitä kohtaan ja surua ja myötätuntoa uhreja kohtaan. Mikä ihme saa aikuisen toimimaan näin törkeästi?

Avainsanat: lasten hyväksikäyttäjät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 15:01

Heille pitäisi olla niin kova tuomio, että eivät koskaan pääsisi ihmisten ilmoille.
Sairaita tyyppejä. Roskaporukkaa. Alhaista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 13:14

Tuohon, kun vastauksen osaisi sanoa, niin viisas olisi....Olen samaa mieltä, että sellainen ihminen, joka lapseen kajoaa,on niin alhainen,ettei ihmisen nimeä edes ansaitse.Alhaisista alhaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:21

Kulki maanpäällä 2000 vuotta sitten mies, joka kertoi, että parempi olisi kuin myllynkivi ripustettaisiin
heidän kaulaan ja upotettasiin meren syvyyksiin. Siinä onkin totuus meille.
Kuka on niin raaka, että sammuttaa elämänliekin pienen lapsen silmistä.
voi mihin olemme menneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:33

Lasten parissa työskenteliviltä pitää aina latsoa tuo asia..
Inhottaa todella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 15:44

Geenit?Jotakin sairasta ky.ihmisen mielessä,suren lasten tulevaisuutta,mitä se jättää viattomaan lapsen mieleen.Vaurioita,joita ei maailman terapiat korjaa...Rangaistus:Lobotomia
Edelleen "myönteistä",että asiat tulevat ilmi ja julkisiksi(kat.kirkon tapahtumat kautta vuosien)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 17:40

Mrrrrrrrrr, herättää vihan ja inhon sekä säälin tunteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 17:43

Raivon tunteet tekijöitä kohtaan, sääli uhreja kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 21:51

lapset käyvät sääliksi ja toisinaan ihmettelen miksi meillä ja kait muuallakin joka ikinen päivä lasketaan tiedotusvälineissä kaikki maailman ruumiit, raiskaukset, ikävät sanomiset monta monituista kertaa päivässä, väitän että vähempikin riittäisi ja noilla uutisilla on paljon vaikutusta käytökseemme, asenteeseemme ja näihin niin paljon esillä olleisiin vihapuheisiin ynm. tekisi mieli nakata tv kartanolle vähäksi aikaa ja lehtikään ei oikein ilahduta tätä nykyä, eiliset murhat saa painetussa muodossa seuraavana päivänä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:41

Yäk, yäk, yäk!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2011 - 11:07

Edelleenkin laittaisin ne hyväksikäyttäjät roikkumaan keskimmäisestä jalasta puuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 13:39

Surullista, inhottavaa. Kaikki lasten hyväksikäyttö pitäisi olla ankarasti rangaistavaa - esim. lasten kanssa työskenteviltä pitäisi kieltää lasten parissa olo jo silloinkin kun ovat saaneet sakkorangaistuksen. Eli siitä myös merkintä rekisteriin.
Uhrit joutuvat ennemmin tai myöhemmin terapiatarpeen eteen psyykkisten ongelmien takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 14:54

tuo seksuaalinen vietti jota liian usein sairaudeksi kutsutaan. ei heterous, lesbous, homous, sm ole sairautta vaan mieltymystä. samoin pedofilia. toivon mukaan siihen löytyy joskus inhimillinen lääke jotta tuo mieltymys saadaan karsittua pois. kärsimystä tuottavat ja elinikäisiä traumoja.

erittäin pitkät laitosajat, sisäinen siru jolla valvotaan, terapiaa, ja viimeisenä keinona saunan taakse.
se mitä siellä tapahtuu ei ole minun asiani.......................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:14

Munat puukolla poikki. Sairas on hyväksikäyttäjän mieli.