Loppuviikolle luvattu pakkasta. Onko jo pipot ja lapset kaivettu naftaliinista?

Avainsanat: talvi tulee pipot esiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 16:13

Ei edes haettu vielä esiin, katsellaan tuleeko Turkuun asti...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 16:09

Kaikki kaivettu esiin ja testattu,eivät olleet kaukana Naftaliinissa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 16:29

Hauska kysymys. Lapset naftaliinista.
Juu. Kaikki talvivarusteet valmiina. Antaa vaan kylmän tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 16:54

Olen hakenut kyllä talvivaatteet framille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:54

Kyllä on kaivettu esille, nyt ei talvi pääse yllättämään, päinvastoin. Pikkuhiljaa on jo lumen tuloa ruvennut kaipaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 18:59

Kyllä lauantai-iltana oli jo paksu,topattu nahkatakki käytössä.
Pipo ja hanskat ovat toistaiseksi vielä naftaliinissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:05

Kyllä haettu on ,kaikki talvivaatteet valmiina käyttöön...pakkasen saa tulla puolestani....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 20:45

Tuossa ne hattuhyllyllä ovat odottamassa käyttäjäänsä kunhan aika koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:58

En usko että niitä vielä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2011 - 00:32

vaatteet ovat valmiina, mies ei, toivottavasti pakkaset siirtyvät ensi vuoden puolelle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 09:39

Pieni lämmön notkahdus jota tuskin huomaa. Kyllä marttina lämmintä täytyy olle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 11:44

Villahousut, pipo ja hanskat on valmiina.. talvi saa tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 09:39

Missä lienee pipot, sellaista en omista, en käytä päähinettä talvellakaan. Tulossa pieni notkahdus säässä, ei talvea vielä, ei lähiaikoinakaan. Toki Lapissa on varmaan toinen juttu, sinnehän tulee talvi varmaan marraskuun alkupuolella yleensä.
"Seuraavan asteen" päällystakki on tuulettuna eteisessä, toivon ettei sitä ihan heti tarvitse. Turkit on vielä säilössä.

Lisätty: 09.11.2011 - 13:08

Kauhistus.... lapset naftaliinissa kesän, tuo on karmeata!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:55

Esillä ovat villasukista lähtien.