Oletko ohjastanut koiravaljakkoa?Millaista oli?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 10:31

Kyydissä olen ollut,olipa huikeaa menoa,mutta porovaljakkoa olen ohjastanut,itse.Menox...

Kysyjän kommentti

Porot minulta vielä kokeilematta! Kiitos kaikille vastaajille.Suosittelen koiravaljakkoajelua jokaiselle, jos vielä kokematta on : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 09:35

En ole itse ohjastanut mutta olen ollut kyydissä. Meno oli hurjaa mutta ihanaa, vesi vaan silmistä valui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 09:37

En ole ollut mutta livenä katsonut vierestä kun valjakko kiitää ohitse, itse oltiin moottorikelkoilla...
Hauskaa tuo on taatusti ollut, vaan lapissa tuosta lystistä mielestäni pyydetään aivan liian paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 10:16

.enpä ole ollut kyydissäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:54

En ole ohjastanut tai ollut edes kyydissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:12

Enpä ole ohjaillut ja saatikka kyydissäkään ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 16:35

Olen katsellut televisiosta. Mukavan näköistä menoa. Koiravaljakkoajelu kuuluu yhtenä näistä lopun elämän haaveista.Yritän toteuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 17:35

En ole ohjastanut enkä ole ollut kyydissäkään vaikka yhdellä ystävällä on husky-lauma ja pelit ja vehkeet valjakkoajeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:26

Nähnyt olen livenä. Hurjalta näytti ja mieli teki mukaan.
Ehkäpä ensi kerralla minäkin uskaltaudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:39

Sellaista en ole päässyt kokeilemaan, en edes kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:32

Olen, ja on antoisa harrastus.