Täytteletkö koskaan netti-kilpailulomakkeita? Oletko saanut voittoja?

Itse täyttelen niitä aina silloin tällöin, nyt sitten sain 100 €n lahjakortin silmälasiliikkeeseen, olin juuri suunnitellut lasien vaihtoa, joten pieni lisä tästä voitosta tuli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 22:33

On tullut vastailtua ja voittojakin on tullut, mutta ei kumminkaan mitään huippu suurta..
Viime kesänä voitin uuden Jopon Eirikuvalta se taitaa olla suurin voittoni...

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 17:48

En täytttele,koska uskon etten voita sieltä kumminkaan mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:27

Onneksi olkoon voitosta. Muutamaan kilpailuun olen vastannut, mutta ei ollu minun vuoroni voittaa. Osallistumisen jälkeen vaarana on kyllä saada kaikenmaailman "hyvää tarjousta" tukkimaan sähköpostia, siksi vastailen maltillisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:33

Kyllä täyttelen ja olen saanut pieniä palkintojakin, kuten hajuvesipullon ja 50€n lahjakortin S-ryhmän liikkeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:54

En täyttele.
Sähköpostin siivoamisessa on muutenkin tarpeeksi työtä. Hajuvettä saa muutenkin kuin kilpailuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:57

Hyvin harvoin...Koskaan en ole mitään voittanut : (
Onnea sinulle voitostasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 08:30

en viitsi täytellä, minulla ei ole arpaonnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 10:34

Täyttelen jatkuvasti,matkoja en ole voittanut,mutta viinikirjan,liput Messukeskuksen näyttelyyn.;eipä juuri muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:13

Tuohon hullutukseen en osallistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 22:27

Eipä noita tule täytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:13

Ei tule täyteltyä.