mistä kissanne tykkäävät?

leluista ,ruuasta vai jostain muusta?

Avainsanat: kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 15:59

Ainakin katsella lintuja, se on kiehtovaa ja häntä vispaa.

Lisätty: 06.11.2011 - 16:03

kyllähän tämänkin kysymyksen uskaltaa kysyä ilman anonyymin suojaa? Mä en ainakaan puraise enkä varoittamatta halaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 16:02

silitys nro 1 ja silakat nro2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:40

Meidän Vilma-vainaa tykkäsi istua uunin päällä ja tiputella sieltä alas pikkutavaroita kuten esim. joulukoristeita, pääsiäiskoristeita jne. Vilma rakasti suunnattomasti taloustöitä varsinkin osallistumista ruuan laittoon ja leipomiseen...omalla tavallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:08

Misse -vainaa tykkäsi sylistä ja silityksestä, oli kova poika metsästämään hiiri ja myyriä, jokunen pikkulintukin valitettavasi pääsi hengestään. Talvisin suuri ihme oli lumipallolyhtyyn laitettu kynttilä, se piti ehdottomasti kaivaa pois pallojen seasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:28

Hiiristä ,ulkona olemisesta,muikuista kun laitan uuniin porkkanaraasteen ,alkioitten ja kerman kera hautumaan.Se niiden suurinta herkkua.Pimeessä on jännää kyllä siitä tykkäävät.Tietäävät kyllä että pimeellä ei metsään mennä, siellä on kiiluvia silmiä.Supia ja kettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:47

Valitettavasti,en omista kisumirriä allergian takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:57

anonyymeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:46

Ruoasta. Mökkilomista, jolloin saavat olla ulkona kaiket päivät. Paijaamisista ja jutteluhetkistä. Poikakissa tykkää tutustua uusiin ihmisiin, kaikki vieraat saavat tasapuolisen kaveruuden tältä herralta. Tyttökissa on hieman valikoivampi. Tätä kirjoittaessani istun sohvalla molemmat kissat nukkumassa vieressäni, näyttävät tyytyväisiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 18:50

Jo edesmenneistä kissoista toinen tykkäsi katsoa jääkiekkoa ja formuloita telkkarista sekä seurata akvaarion veden vaihtoa, kun vesiletkussa meni ilmakuplia. Toinen tykkäsi kaivautua joka ikiseen laukkuun, koriin ja laatikkoon minkä hoksasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 22:11

Edesmenneistä kissoistani viimeinen oli todella tarkka kuka pitää hyvänä ja milloin todella valikoiva...
Leikkiminen oli hyvin koiramaista poikani sai sen menemään minne halusi ja mihin asentoon, siitä Kismett piti eritoten..
Ja pallottelua pojan kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:05

Ei kissoja, joten ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:10

Hyvän ruoan perään ovat persoja.