onko teillä minkälaisia lemmikkieläimiä?

rotukissat vai koiria?

Avainsanat: lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 14:06

Onhan noita, katteja nurkissa pyörimässä. Kolme kollia ja sälli (=isäntä). Ja on allergiakin, kissoille kaikista pahin, mutta mikään ei vedä vertoja siedätyshoidolle, kuin se, että kissa tulee syliin, käpertyy kainaloon ja kehrää. Siinä allergiat ja maiset murheet unohtuu. Olette vaan, ilman kiireitä ja huolia, ja nautitte toistenne seurasta.

Lisätty: 08.11.2011 - 10:47

Lisäisin vielä, että kaikki kissat on pentuina saatu. Nyt Vallu on 16 v, Roope( joka ON IKUINEN PENTU) 15 v. ja Miska 13 v. Eli rauhallista elämän ehtoopuolta täällä vietetään.

Lisätty: 08.11.2011 - 10:50

Lisäisin vielä, että kaikki kissat on pentuina saatu. Nyt Vallu on 16 v, Roope( joka ON IKUINEN PENTU) 15 v. ja Miska 13 v. Eli rauhallista elämän ehtoopuolta täällä vietetään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 12:47

Ei minkäänlaista tällä hetkellä, yleensä on yksi maatiaskissa löytynyt huushollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 12:53

Kissi löytyy, ihan tavallinen niinkuin isäntänsäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 13:06

Valkohätäpeuroja, metsäkauriita, kettuja, jäniksiä, pöllöjä, hiiristä ja myyristä puhumattakaan.
Joskus ilveskin jättää jälkensä pihapiiriin. Sisäruokinnassa olen minä vain mammalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 13:10

Ei yhtä ainuttakaan eläinallergian takia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 14:57

Kille ,Ville,Nasse.Ihanat kissan rotkaleet. Viisaat vikkelät viihdyttäjät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 15:35

Ei mitään tällä hetkellä. Isäntä tyrmäsi koirahaaveen joten nyt himoitsen kissaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:23

eipä ole, eikä taida tullakkaan enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:33

Koiranpoika merkiltään JackRussel ja Kääpiöjänis-rotuinen koikkaloikka Jänis.Muutama kuukausi sitten oli vielä muutama Venäjän kääpiöhamsterikin, mutta nyt ne vilistelevät paremmilla juoksumailla... Vuosien saatossa koiria joskus ollut useampikin yhtä aikaa...Olen kyllä pesunkestävä koiraihminen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 19:21

Kaksi maatiaiskissaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 22:09

uros koira Piki Mittelpiz, muut menneet eläintentaivaaseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 00:13

Ollut on, ei ole enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 16:42

Vallukissan vastaus on mukava.Tekisin juuri noin, jos uskaltaisin. Meidän viimeinen ihana terapiakissamme, kollipoikamme,myrkytettiin, ja kun katselin sen viimeisiä hetkiä, ajattelin : ei koskaan enää.
Toisaalta, kun on kerran ollut kotieläin, niin vaikeata on olla ilman.Nämä eläinihmiset ovat ihan oma rotu.
Mieheni kanssa olemme niin " vanhoja" että olisi väärin eläintä kohtaan ottaa tähän nyt jotain ihanaa lemmikkiä vierihoitoon. Eläin saattaa elää vaikka 15-20 vuotta. Kuka sitä sitten hoitaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 18:41

Ei oo, ei tuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:05

Kissoja ja koiria.