Mikä koirarotu pitäisi valita kanalintujen metsästykseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 11:22

Ehdottaisin tässä asiassa kääntymään kennelliiton puoleen,siellä ne opastavat ja neuvovat asiantuntevasti.Itse ehdottaisin saksanseisojaa...ei ole itselläni kokemusta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 13:00

Kaikenkarvaiset seisojat voisivat olla vaihtoehto.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:48

Kanalinnunnoutaja olis varmaan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 17:37

Paljon on hyviä lintukoirarotuja... Vaikea nimetä sitä yhtä ja parasta, kun ei ole enempää Sinusta tietoa... Toivottavasti löydät hyvän kaverin harrastuksesi keralle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 20:27

varmaan joku kanakoira:) Toi kennelliiton vinkki on hyvä - jos haluat tosissasi kanajahtiin niin koiran suvun taipumuksilla on merkitystä. Tiedän yhdenkin "kanakoiran" jonka piti olla "kova jätkä" koira joka on kaikkien kaveri ja äärimäisen hellä kaikkia luontokappaleita kohtaan eikä villeimmissä kuvitelmissakaan tekisi yhdellekään siivekkäälle ikinä ja missään mitään. ei edes välitä etsiä niitä;) Se siitä kovalinjaisesta lintukoirasta:) Ihan otus kertakaikkiaan;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:05

Tunsin kerran yhden niin mahtavan Pointterin, että on ihan pakko suositella.
www.hauva.com/node/82

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:28

Karkeakarvainen saksanseisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 05:07

Punainen Irlanninsetteri.