Uskalletteko liikkua yksin näin pimeän tullen,kun ei aina tiedä kuka vastaan sattuu tulemaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 09:34

Kaupungissamme ei koksaan tiedä, kuka vastaan kävelee! Asun turvallisella seudulla, väkivaltaa ei esiinny. Neljän seinän sisälle ei voi linnoittautua mutta myöhään illalla tulee toki liikuttua joko autolla tai taksilla. Kovin usein en yksin liiku illalla ja auto on paras kulkuneuvo silloin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 22:29

Se riski on otettava. Kaikki on ennaltu määrätty meille tapahtuvaksi. Pelätä ei auta, jos pelolle antaa vallan, niin sitten on parasta pysyä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:35

Kyllä uskallan, tosin pimeän tullen olen jättänyt pururadalla lenkkeilyn yksin vaikka se valaistu onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:57

Kyllä kotikulmillani uskallan liikkua pimeälläkin, mutta aseman ympäristöä kartan visusti. Eipä silti, ei minulla ole sinne mitään asiaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 23:13

Uskallan ja liikun kaduilla,mutta puistot ja pimennot jätän menemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 03:08

Tämä kylä on turvallinen, kunhan on yhtään järkeä päässä missä liikkuu ja missä kunnossa.
Pikkulapsetkin tuolla heiluvat pimeänkin aikana varsin myöhään. Ei pelota yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 11:37

Kyllä kotikaupunkini kaduilla, mutta ei minulla paljon ole asiaa tuonne kylälle pimeällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:21

Kyllä uskallan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:30

Kyllä juu, se on itselle lähinnä rentouttavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:22

Mitä siellä ulkona pimeällä tekee.
Ei pelota, mutta pysyn kotona ilman pakollista menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 23:38

Kyllä ihan teillä uskallan liikua,mitä on tarvettta..heijastinliivi päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:44

Riski on otettava.