Muuten: moni nuori bilettäjä on niin tottunut gammaan, että ihmettelee: "Mitä, etteikö ollut gammaa?"

Eräänkin bilettäjän kasvoille nousi ymmärryksen oivallus, kun hän ihan vahingossa kuuli laulun vanhasta elokuvasta Kaunis Veera eli balladi Saimaalta: "Veera sanoi kaikille "kammaa ei", ja Veera meiltä jätkiltä järjen vei."

Lähteet:
www.tiedonantaja.fi/vanha-ar...tikkeli-06

Kysyjän kommentti

makaa vesijärvessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 22:22

Ihania lauluja,näitä kuuntelee ihan mielellään,sitä en tiedä mitä Veera sanoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:28

Mitä Veera oikeasti sanoi, sitä en tiedä. itse kuulen ja tulkitsen että "gammaa ei"??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 23:07

Veera sanoi kaikille: kammaa ei. Ja sanoipa myös kiitos ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:55

Gammaa ei... niinhän tuo sanoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 11:44

Kuka ymmärtää Veeran salaisuuden, viehkeä ja reipas neitonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:25

Veera sanoi että EI, mutta mitä lienee tyttö oikeasti tarkoittanut, sitä voimme vain arvailla.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:18

Ei ymmärtänyt Veera hyvän päälle yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:42

Kaunis neitokainen.