Kysymys miespuolisille napsuille! Kenen kanssa lähtisit tansseihin, jos ehdokkaat ovat nämä:

Tarja Halonen, tanssii virkansa puolesta.
Viivi Pumpanen, hyvää harrastajatasoa.
Wilma Schlizewski, taiteilija, Marttaliiton mannekiini.
Jorma Uotinen, maamme ehdotonta tanssijaeliittiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:56

Mein isi pyysi pahoittelemaan puolestaan sitä, että hän juuri lupautui lähtemään Tanja Poutiaisen kanssa, mutta jos suinkin jaksaa niin Viivin voisi viedä vaikka sitten viikon päästä pyörähtelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 19:48

Tarjan kanssa lähtisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:16

Vaikken millään muotoa koe itseäni mieheksi, niin vastaan naisena, että Jorma Uotisen kanssa lähtisin. Tanssijan kanssa olisi kiva tanssia. Olen kerran tanssinut edesmenneen Ior Bockin kanssa, ja siinä tanssissa meinasin ihan läkähtyä kuoliaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 21:28

En kenenkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:50

Tein juuri pikagallupin: mieheni pyörähtelisi mielellään Tarjan kanssa. Minä kyllä valitsisin ehdottomasti Jorman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 23:26

Jorman kanssa tanssahtelisin, perheen miehille ei kelvannut kukaan noista kumppaniksi.