Huomenta napsut. Mukavaa päivän alkua jokaiselle. Miten sinun päiväsi alkaa ja jatkuu?

Lisätty: 04.11.2011 - 07:45

Mie aloitin siivoamisen jo "ennen ylösnousua" ja nyt on puhdasta. Naatiskelin aamukahvia ja seurasin noita uutisia Kreikasta. Kohta lähden kaupalle koska menusta puuttuu vielä tarpeita. Pilvinen, tihkusateinen päivä valkenemassa ainakin näillä kulmilla.

Avainsanat: perjantai puuha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 11:49

Heräsin kuudelta, aurinko oli juuri nousemassa vastapäisen talon katon takaa. Aikani sitä ihmeteltyäni menin alakertaan kahvin keittoon. Joskus puoli yhdeksän aikoihin kävelin rantaan ja veteen, jossa aikani kahlattuani uin tyynessä vedessä edestakaisin. Sen jälkeen otin jonkin aikaa aurinkoa katolla, pistin pyykkejä koneeseen jne. Kaikenlaista kotiaskaretta riittää joka päivälle, kun vain viitsii tehdä. Tänään pysynkin tontilla koko päivän, sillä kaupungilla on tänään eläintenteurastuspäivä, enkä halua tietää siitä mitään.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille ja terveiset sinulle sinne kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 07:03

Aikanen lintu se madon löytää ja oikein hyvää huomenta myös sinulle.Aamuni alkoi kahvilla ja kohta syön puuron.Tänään siivoan ja käymme kaupassa,kun mieheni tulee töistä,muuta en vielä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 07:12

Mariaana Sinulle ja kaikille tuleville napsuille lämmintä huomenta ja koko päivää.
Punaista nenää en aio hankkia, mutta kyllä se hyvin TV.ssä on esillä ja ollut jo
pisemmän aikaa.
Se on hyvä idea ei siinä mitään kun ihmiset jaksavat järjestää viihdettä ja sen varjolla
kerätään varoja puutteenalaisille.
Niin minun päiväni menee melkein saman kaavan mukaan joka päivä.
Tänään kävelen Lidliin katsomaan mitä siellä on.
Asiapuolelta seuraan Kreikan tilannetta, sitä on melkein seurattava jos uutislähteet
ovat avoimena. Aamuviilin vetäisin juuri ja kourallisen lääkkkeitä.
Illan suhteen sitä varmaan ryhtyy sohvaperunaksi tai nyt saan maatenkin katsottua tv.tä
kun illalla saan vuoteeni päässä avata sen. Olen hyvin vähä katsellut tv.tä kun iltaisin olen jo
väsyneepi, mutta nyt kun saan pitkälläni seurata iltaisin sitä.
Hyvää ja raikasta ja lämmittävää päivää kaikille punanenäisille tai ilman oleville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 07:20

Huomenta Mariaana..Aamupalan ole syönyt..Pitäisi tänään siivoilla,ja kädä kaupassa..Vaiikka tuntuu,että ei jaksaisi..mutta ei tässä ihan paikallakaan voi olla..paremmin menee aika,kun jotakin tekee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:33

Aamun kahvit juotu, lehti luettu, koulouläinen lähetetty koulutielleen. "Ansaittu" vapaapäivä. Päivän ohjelmassa mm. pojan käyttäminen optikolla ja viikonlopun ruokaostosten teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:16

Huomenta vaan, työpäivällä tuli aloitettua, viikonlopun sitten olen vapaaherrana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:30

Ulkona käskennelty, ja nyt odotan tytärtä hakemaan minut Cittariin kauppaostoksille..
Siinä sitten kakkua koristelemaan kauhuksi...
Siivous tehtiin eilen isännän kera...
Tänään on taas saunapäivä, joten illalla ei vieraita tulossa mutta huomenna noita ovesta pukkaa aamupäivän... ja sitten iltapäivällä mennään 60v juhliin...
Sunnuntai muuten vaan lekotellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:42

Heräsin kahdeksan jälkeen. Termospullossa kahvi valmiina ja voileivät valmiina jääkaapissa.
Keittäjä oli jo lähtenyt pyörittämään yhteiskunnan rattaita.

Talvirenkaat vaihdatettu. Autokin pestiin sisältä ja ulkoa.
Itse patikoimassa ja kahvilla.

Nyt sitten vain napsutellaan ja nautitaan olemisen onnesta.

Kokin hommat iskevät hieman myöhemmin.

Illalla saunotaan. Saunakahvin kera pieni konjamiini.

Siinä riittävästi ohjelmaa yhdelle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:48

Aamukahvista se alkaa joka aamu ja kissojen ulos laskemisella.Sitten postireisuun ja reippaasti. Kauppoihin kaupunkiin, ostaan pitsatarpeita.Pitsaa en ole tehnyt aikoihin.Lehtiä haravoinut isoja röykkiöitä ja vetänyt pois pihasta .Ettei liiskaannu ajotielle.Nyt näytti kivalle vihreälle.Niin se ilta siitä tuli ja kynttilöitä pihamaalle ja oksiin palamaan. Punaisia ja kirkkaita.Lasipurnukoissa, lyhdyissä ja erinlaisissa riipuksissa.Näi se elämä etenee. Hyvää illanjatkoa sinne savoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:23

Päivä meni huilatessa. Musiikin parissa vietin melkein koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:47

Heräilin aikaisin ja maksoin verkkopankkii ni laskut pois,nyt ei paljon tuhlata ,suurin osa meni samantien kuin tuli.Vuokran maksu oli suurin lasku.Kävin kaupungilla ja ostin vähäsen viikonlopuksi ruokaa ja nyt selailen loppuillan netissä ,ennenkuin käyn nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 04:10

Aikaiset huomenet. Minä hoitelen parhaillaan sairasta lasta. Flunssa aalto iski meille.