Masentaako pimeys?

Tässä apua siihen: www.youtube.com/watch?v=7p9s0K0gD4U

Avainsanat: masennus pimeys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 07:03

Olen poltellut kynttiöitä,että pimeys ei masentaisi..mutta elämän tilanne masentaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivon todellakin että se elämäkin rupeaisi sinulle hymyilemään ja tuomaan valoa elämääsi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 00:45

Ei masenna. Varsinkin kun voi sytyttää kynttilän ja kuunnella tuon linkin biisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 02:03

Ei. Salamat valaisevat mukavasti parhaillaan ja päivällä täällä riittää valoa kylliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 04:43

Tämä on siitä kivaa aikaa, että voi ottaa kynttilät käyttöön ja niiden loisto on parhaimmillaan näillä keleillä, joten ei masenna pimeys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 06:34

Ei masenna. Lehtiä luen kirkasvalolampun alla, päivällä ulkoilen ja illalla sytytän lyhtyihin kynttilöitä. Muun ajan fiilistelen ja nautin joka minuutista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 06:51

Ei päin vastoin piristää kun "potee" nahkat silmillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:16

No ei pimeys masenna, on kynttilöiden valo korvaa pimeyttä, mutta kyllä se on niin päivää pisentävä juttu
pimeys minun kahdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:36

Ei masenna. Polttelen kynttilöitä ja ja nautin hämäränhyssystä. Muuten saisi olla ihan lumeton talvi minun puolstani, mutta pojan lasketteluharrastuksen vuoksi toivon lunta ja pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:33

Ei masenna, iltaisin tulee istuskeltua parvekkeella kynttilöiden valossa ja katseltua tähtitaivasta... Suosittelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 10:17

Ei masenna, mutta harmittaa päivien lyheneminen. Vasta tammikuun lopussa huomaa päivien taas pitenevän. Onneksi nyt paistaa aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:28

Ei ole ehtinyt,nytkin päivän kirkkaus ilahduttaa :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:05

Kyllä minua pimeys masentaa. Siksi tarvitsenkin kirkasta valoa joka päivä. Suomessa sen asian hoitaa kirkasvalolamppu ja täällä Egyptissä aurinko, joka paistaa joka päivä. Lisäksi voin olla auringossa tankkaamassa niin tärkeää D-vitamiinia, jonka avulla mielikin pysyy seesteisempänä, uskon vakaasti niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:26

Souvarit soimaan ja jopas masennuksen alkukin kaikkoaa kauas pois.
Lapinhullujen masennuslääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:40

Kynttilöitä ulos ja sisälle palamaan. Mulla on ulkona kynttilä meri. Kaunista katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:45

Ei ole masentanut minua koskaan ,nautin pimeydestä välillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:30

Ei masenna, vähän haikean olon tekee.