Uteliaisuus taas valtasi minut. Onko teillä käärmeennahkaisia tuotteita, takkeja, laukkuja, kenkiä ym.?

45- minuuttia ohjelma näytti eilen miten raakaa touhua käärmeiden pyydystäminen ja tappaminen
on. Nahkakin nyljetään usein puolielävältä käärmeeltä.
Itse en omista näitä kalliita tuotteita, ei ole varaa ollut ostaa ja enkä ole ollut
kyllä kiinnostunutkaan.

Avainsanat: käärmeennahka tuotteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 22:10

Ei ole mitään käärmeennahasta minulla..Tosi raakaa oli katsella 45-minuutia ohjelma..Voi kääme poloiset..vaikka inhoan käämeitä..

Kysyjän kommentti

Kiitos liisukka vastauksestasi ja samoin kaikille kanssavastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 10:49

Totuushan on, että käärme luikertelee vielä, vaikka siltä on pää leikattu irti...

Onhan minulla;kengät."Korkkarit" tarkemmin...Viime vuosina ei vain ole ollut niille käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 11:24

Täällä on käärmeennahkaisia seteleitä.
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...92950.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 11:47

Ei ou kiärmeen nahkaisia tuotteita tiällä. En tykkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 12:08

En pidä käärmeistä missään muodossa. Äitini toi muutama vuosikymmen sitten tuliaisiksi kultakellon, jossa on krokotiilinnahkainen ranneke. Kelloa ei ole paljoakaan tullut käytettyä, joten rannekekin on vielä hyvässä kunnossa. Seuraavaksi ostan siihen aivan tavallisen nahkarannekkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 13:22

Ei todellakaan ole...
Egyptissä ollessani oli jos jotain lisko, käärme ym. otuksien nahasta tehtyjä laukkuja ja lompakoita...
Inhotti todella pienten krokotiilien päät kuivattu lompakon ja laukun lippoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 14:43

Ei ole mitään eläinperäistä vaatetta ,kenkiä ,käsilukkua ,rahapussia tai korua.Saatika turkkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 16:36

Löytyy vain paksua nautaa vöissä,feikki-ja aidot nahat saa käärmeet mun puolesta pitää itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 17:14

Ei taida olla. Mutta äitini kengät jostain 30-luvulta koristavat uuninpäällä, asento kuin tanssiin lähdössä. Enoni on tuonut kenkien nahan pula-aikana jostain valtamerten takaa. Suutari on niistä nahoista valmistanut äidilleni korkokengät, joilla hän pääsi sitten tansseihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 18:02

Eipä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 18:06

Ei oo, eikä tuu.

Katselin 45-minuuttia ja entistä varmemmaksi tulin asiasta.

Meniköhän se niin:
"Kukahan sitä nyt alkaa kyytä povellaan kantamaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 22:57

Ei taatusti ole - eikä tule. Vaikka puolestani kaikki matelijat saisivat kuolla sukupuuttoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 04:55

Näin "amerikoissa": Eläinaktivistit raivostuivat – leffakaunotar kantoi käärmeennahkalaukkua.

Lähteet:
www.stara.fi/2011/11/03/rees...kalaukkua/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:46

Ei ole varaa eikä liiemmin haluakaan ostaa käärmeennahkaisia tuotteita, ei edes "leikisti" käärmeennahkaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:56

Ei ole eikä tule ostettuakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:15

Ei ole, en oikein pidäkään käärmeennahka tuotteista.