Ihmettä minusta?

Kaksipäinen luonnonoikku syntyi ilman pigmenttiä - katso kuvat

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...93317.html

Avainsanat: ihmeiden aika on aina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 10:01

Ajatelkaas, jossa kaksi päästä joilla kummallakin omat aivoiitukset, kumpi pää silloin häntää heiluttaa ja mihin suuntaan.

Kysyjän kommentti

siinäpä vasta pulma

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 08:23

Kaikkea voi tapahtua,mutta kaunishan tämä kaksipäinen käärme on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 09:15

Käärmeet eivät ole koskaan kuuluneet suosikkeihini. Aikaisemmin suorastaan inhosin niitä ja sain jo pelkästä kuvastakin ahdistuskohtauksen. Ehkä se johtui siitä, että lapsena asuimme kesät sellaisella alueella, joka oli raivattu keskelle metsää, ja siellä sai jatkuvasti pelätä käärmeitä. Aikuisen hankin sitten "siedätyshoitoa" käärmeitä vastaan, joten nyt pystyn jo katsomaan niitä lasin takaa. Käteeni en moista huolisi, olisi sitten yksi tai kaksi päätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 09:31

Käärmeet on mystisiä matelijoita. joilla pienet jalan jäänteet puolin ja toisin ,niinkuin meillekin jäänyt käyttämättömäksi umpilisäke, muinaisilta ajoilta.Käärmeitten puremat tappaa vuosittan tuhansia ihmisiä. Sen myrkky on tarkoitettu saalieläimen lamaannutukseen.Mutta vieläkin on kohtalokkaita tapaamisia ihmisten ja käärmeiden kesken.Liskolle lähisukua .osa käärmeistä on liskojakin.Kuten vaskitsa.Tässä meiltä 1,5 km suolle hatlaminmäkeen oli käärmeiden tutkimus asema. Nyt se on jo lopetettu.Siinä errittän hyvä paikka seurata käärmeitten elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:11

Kauniin värinen, mutta ein pidä kaksipäisyydesä, vaikka ihme onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:13

Mikä mahtaa olla käärmeen ikä taatusti yli puolet häviää, tuon virheen vuoksi jonka luonto on tälle suonut..
Metkan näköinen otus, pitää taatusti antaa molemmille päille puolikkaat hiiret ettei tule yli lihavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 11:34

Mukava lemmikki jollekin, kunhan ei riitelisi itsensä kanssa ruoasta, kuten edellinen kaksipäinen.
Täällä taitaa olla nyt rahat loppu, kun automaatista ei saa kuin käärmeitä? www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...92950.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 11:53

Sievähän tuo on, mutta voi kärmes parkaa, kun pitää tosiaan ittensä kanssa taistella ruuasta niin, kuin Papiti tuossa edellä jo arveli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 12:41

Entäpä, jos toinen pää syö toisen??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 13:22

Siinäpä ollut kaksoset samassa munassa, vaan jakautuminen jäänyt pahasti kesken...Oletan? Hormonihärö siis....Metkan näköinen, kun värityskin tuommoinen haalean vaalea...Ei ainakaan taitaisi luonnossa selvitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 16:41

Kaksin aina kaunihimpi,outo ilmiö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 18:00

Ihmismäinen otus tuo on.

Toinen pää ei ajattele, mitä toinen pää tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:12

Komea lisko.