Oikeus: Nainen joutuu maksamaan?

- elatusmaksua raiskaajalleen?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...36859.html

Lisätty: 03.11.2011 - 13:11

Raiskaaja oli oma aviomies?

Avainsanat: aplodeera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 14:47

Kaikkia tapauksia mahtuu maailmaan. Ensin rakastellaan sovussa ja sitten raiskataan riidassa.

Kysyjän kommentti

ei kerrota olivatko vielä aviossa, mutta tuomio aivan oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 07:28

Väärinhän se on, mutta onpas siellä omituinen laki joka vaatii tietty hieman muutosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 08:28

Kamala tapaus,eikö maksajan pitäisi olla tämä raiskaaja.Amerikka on ihmeellinen maa monessakin suhteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 09:20

En ole ehtinyt vielä "rapakon taakse" kertaakaan, ja luulenpa, etten noille oikeuskäsityksille haluakaan asettua alttiiksi. Omituisia sääntöjähän siellä on pivin pimein. Niistä oli taannoin ihan luettelokin, ja kaikenlaisia kummajaisuuksia siellä oli keksittynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:21

No eihän nuo Suomen urot raiskaajat saa mitään järkevää tuomiota.
Kyllä se pian maksatetaan meilläkin uhrilla. Maa taantuu joka asialla vai onko se edistystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:44

Jo mennee sekaisin koko oikeuslaotos tuossa maassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 12:39

Sotii kyllä normaalia oikeustajua vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 17:55

Pure Jenkki. Kaikki on näköjään mahdollista.

Onhan erikoisia tapauksia suomessakin.
Oikeus on määrännyt maksamaan toimeentulotukea kuukausittain, ilman ansiotuloa kotona olleelle aviopuolisolle eron jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 10:03

Niin väärin, niin väärin. Milloinka se menee kaikkien jakeluun, että naisella on avioliitossa ja sen ulkopuolella, ihan aina, oikeus määrätä omasta vartalostaan. Se, että on kerran ja usemammankin suostunut seksiin, ei tarkoita että hänen on pakko suosutua aina, jos ei itse halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:10

Jo on maailmankirjat sekaisin. Aivan väärä tuomio.