Tuletko sinäkin aina myöhästyneenä töihin?

Osastopäällikkö oli lopullisesti kyllästynyt alaisensa myöhästelyyn. Päällikkö ryhtyi tarkkailemaan alaisensa tulemisia ja menemisiä. Seuraavana aamuna klo 9 mennessä ei alaista vieläkään kuulunut. Päällikkö kävi 5 minuutin välein alaisen huoneessa ja kirjoitti lapulle huomautuksen kellonajasta ja poistui jälleen. Kun alainen vihdoin saapui, löysi hän lapun pöydältään johon oli kirjoitettu:
- klo 9.00. Kävin täällä. Ei tullut. Osastopäällikkö.
- klo 9.05. Kävin täällä. Ei tullut. Osastopäällikkö.
- klo 9.10. Kävin täällä. Ei tullut. Osastopäällikkö.
Ja näin litania jatkui klo 9.45 saakka.
Työntekijä mietti hetken, otti lapun ja kiinnitti sen WC:n seinään.

Lisätty: 01.11.2011 - 15:51

Juppis onkin erotettu jo aikoja sitten!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 12:20

Aina myöhässä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 15:39

En tule ollenkaan töihisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 15:48

Eipä tarvitse vuoteen mennä työhön...ja kotitöistähän voi aina vähän myöhästyä. Ne eivät karkaa minnekään eikä kukaan noteeraa onko jotain tehty vaiko ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:05

Töihin menen aina ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:11

Kyllä menin töihin aina ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:17

Olen työmaalla hyvissä ajoin, paitsi niinä aamuina, kun olen nukkunut pommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:42

Yritän olla myöhästelemättä mistään sovitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 19:17

Mulla on töiden suhteen korkea moraali,olen myöhästynyt 1 kerran,mutta muuten olen krooninen myöhästyjä...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 23:01

töihin mennään ajallaan, tosin kesällä osa lomittajista ei millään ymmärtänyt asiaa, voisiko olla että tulevaisuudessa töihin voi mennä jos sattuu siltä tuntumaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 23:57

Olen aina ajoissa niin töihin mennessä kuin muissakin sovituissa tapaamisissa.
Jos en pääse niin soitan ( sairaana tms. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 10:16

Aikoinaan kun töihin menin olin aina ajoissa paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 11:08

Silloin kun kävin töissä olin aina ajoissa...