Onko sinua kusetettu?

Tässä helpot varoitusmerkit siitä, että sinua ollaan kusettamassa:

1) Saat takuuvarman voiton, vähintään 5-20 % kuukaudessa!

2) Et voi mitenkään hävitä rahojasi! Mitä enemmän sijoitat, sitä varmempi voitto.

3) Tienaat mukavasti ekstraa, jos värväät sukulaiset/ystävät/työtoverit mukaan tähän toimintaan.

4) Tämä on aivan avointa ja laillista touhua! Mutta emme anna nimiämme julkisuuteen tai anna haastatteluja lehdistölle.

4) Ai miten me todistamme tekevämme valuuttakauppaa? No, asia on monimutkainen, mutta profiteerinperiaatteet, vipuvarret, treidaukset ja kansainvälinen jadajada, *ympäripyöreitä puheita*

5) Me voimme palauttaa kaikki meihin sijoitetut rahat. Ai et ole vielä saanut rahoja takaisin? Meillä on jotain teknistä ongelmaa tietojärjestelmässä, mutta asia korjataan viikon sisällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 14:28

Minua ei niin vaan kuseteta mutta koiraani kylläkin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 23:45

Ei tuolla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 00:22

Suoraan otteita "kirjeitä Nigeriasta".Älä kuule OPOY yhtään yritä,vesettää kude...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:02

olen aivan varma että minua on kusetettu, onneksi en AINA huomaa sitä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 03:37

Satavarmasti, mutta kostan takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 07:02

No ei tuolla tavalla. Tuossa asiassa minua ei kuseteta, mutta joskus sellaista on tapahtunut. Joku kaksilahkeinen sen onnistui tekemään, mokoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:18

Varmasti on minua kusetettu ja kirkkain silmin,mutta kissaäidin kosto on kamala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:41

Sähköpostiin tuppaa tulemaan sellaisia tarjouksia, että kovasti keltaiselta nesteeltä tuoksahtavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:37

Täällä varmaan kaikkia silloin tällöin, vaikka kuinka tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:00

No äiti ainakin lapsena kun potalle laittanut. Ei suuremmin muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:38

Ei noin, mutta miehet käy kusella ja autot käy bensalla.
Joten sanan varsinaisessa merkityksessä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 06:05

ton litanian pitäisi kilkuttaa kelloja. valitettavasti ihmiset höynäytetään mitä omituisempiin juttuihin. ihan sama urkitaanko pankkitietoja, luvataa hyvää voittoa jne.
kyl ihmiset on tyhmiä !!
hmm - ehkä toi jopa toimii jonkun kohdalla??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:24

On taatusti - mutta oma häpeä. Kostotoimenpiteisiin en lähde.