“sä olet mun paras ystävä” ?

Olet valmis vaikka sahaamaan oman pääsi irti, jotta saisit “ystäväsi” sanomaan, “sä olet mun paras ystävä”.
Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet valmis syömään vaikka omaa paskaasi, jotta saisit “ystäväsi” sanomaan, “sä olet mun paras ystävä…”

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 09:39

Vähän on hyvii ystävii. Löytyy melkein eläinlajista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 23:48

Et ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 00:20

HÖH,mikäs ketju toi on?En niin varmaan syö omaa enkä kenenkään paskaa.Olkoon sanomatta,omapa on häpeänsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:14

Varon sanomasta noita sanoja,jos en sitä todella tarkoita.Ystäviäni en laita paremmuus jäjestykseen,kun kaikki ystäväni ovat minulle tärkeitä ja olen kiitollinen siitä,että heistä jokainen on oma ainukertainen persoona.Annan kaikkien kukkien kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:41

No ei se nyt ihan noin mene!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:01

On minulla hyviä ystäviä, enkä niitä paskaloruilla hävitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:00

Olipas ihmeellinen aloitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:37

Eihän se niin mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:29

Ei tuo noin mene...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 06:10

mun kaks ystävää tietää mun olevan heidän tärkeet ystävät ja mää tiiän heidän olevan mun tärkeet ystävät ja muita tärkeitä ystävii ei oo nyt lähellä ja kyl aina hyvii ystävii tarvii ja se on omantunnon asia mikä on hyvä ystävä

olisko tohon kandennu laittaa jotaan pistettä, pilkkua tms lauseoppia ;) ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:23

Tuolla menolla minulla ei olisi yhtään ystävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 03:50

Ei aivan noin mene...