Eikö vaan ,eletään kummalista aikaa.Holhotaan ja valvotaan liiankanssa..Mihin ollaan menossa.

Ei ennen ollut tämmöistä se on tämänpäivän vitsaus.Minusta huono asia.Luukutetaan kansa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 14:18

Samaa mieltä olen. Liikaa holhotaan ja kytätään ihmisiä. Siis huonoon suuntaan menossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 13:51

Mutta niitä, joita ehkä eniten pitäis holhota ja valvoa, ei sitten holhota eikä huolehdista ensinkään. Tai sitten ovat jo pudonneet peräkärrystä kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:23

PIIGS-maissa ei holhota.
Onko se sitten hyvä asia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:13

On niin paljon niitä joita on pakko valvoa ja holhota. Ei minua ainakaan kukaan holhoa.
Esimerkkejä holhoamisesta, kiitos, siis siitä tarpeettomasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:26

Tämä holhoamis asia on kaksiteräinen miekka.Nyt oli kuitenkin hyväjuttu,että kesko sai selvittää nämä ihmiset mitkä oli ostanut näitä myrkyllisiä oliiveita ettei enempää ruumiita tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:46

Holhoaminen on nykyään tuttu juttu monissa asioissa typerää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 17:00

Kyllä minusta on hyvä, että seurataan kansan menoa. En tunne itseäni yhtään holhotuksi.
Päinvastoin olen tehnyt tyttärelleni jo ns.holhousasiakirjan, jos vaikka järki menisi, niin asiat hoituisi.
Hautauasiakirja on valmiina ja elikkä toiveeni sen suhteen ja hoitotahto.
Enköhän näillä selviä loppurytäkässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 23:14

Holhotaan ja valvotaan - väärissä asioissa. Hunningolta tulossa ja rappiolle menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:36

onneksi on vielä useitakin sanoja joita voi käyttää ilman tuomitsemista vähintääkin helvettiin tai rasistiksi tai vihapuheenpitäjäksi tai kokoomuksen vastustajaksi jne........lista on valitettavan pitkä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:50

Eihän niillä muutakaan tekemistä näytä olevan.

Vaikka pitäisi olla liiankin kanssa.