Paavo Väyrynen siirtyi gallup johtoon

www.uusisuomi.fi/kysely/suos...sidentiksi
Tätä se minun uneni tiesi! Tuleeko Väyrysestä sittenkin seuraava presidentti?
Hyvinhän tuo kyllä hoiti ulkoministerin pestinsä. Uusi Kekkonen lienee nyt tosiasia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 15:01

Voi herran pieksut!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 12:52

Onnea Vain Paavolle. Paavo on hieno ja hillitty mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:55

Paavo rulettaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:24

Apua, mä en kestä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:36

Niinhän se Paavo totesi, että imagossa on parannettavaa ja kun se tapahtuu niin kaikki rakastavat Paavoa.
Laskin että yhdeksässä lauseessa kymmenestä on minä sana mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:12

Mitenkähän tuo on järjestetty, siihen ei usko nimittäin kukaan selväjärkinen ihminen!

Lisätty: 01.11.2011 - 14:19

Voisi ottaa tunnuslauseekseen: Jalasmökillä Mäntyniemeen!Nythän on taas tulossa yksi uusi, epätoivoinen yrittäjä listoille ja kyllä Paavo nyt sentään on politiikko tuonkin naisen rinnalla. Presidentin virka on arvokas luottamustoimi, pitäisi olla harkintaa sen verran että älyäisi pidättäytyä "ratsastamasta kirjalla" toivomaansa voittoon!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:14

Kansa saa sellaisen presidentin kuin se ansaitsee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:15

No eipä ihmetytä ollenkaan. En jaksanut kuunnella koko pressapaneelia, mutta olin kuulevinani, että jos Paavo V. olis pressa, niin hän ensimmäiseksi kyseenalaistaisi kuntauudistuksen laillisuuden. Ja arvatkaas onko tuolla maaseudulla aika innokkaita itsenäisten kuntien immeisiä. Notta osas taas Paavo vetää narusta. Paavo I Suuri voi olla hyvinkin loppukahinoissa mukana. Mielenkiintoiset vaalit ja keskustelut taas tulossa. Tämä on sitä viihdettä mistä YLElle kannattaa jo maksaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:40

Tämä taas on tätä spekulointia, ei nuo mitään vielä ennusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 20:11

En ole aikaisemmin kuulunut kyseisen Paavon kannattajiin, mutta nyt jotenkin hän on saanut sympatiani. Ajatelkaa, mies on itse sitä mieltä, että häntä tarvitaan Suomen presidentiksi, ja on otsaa tuoda se ilmi! Siis rohkea jätkä! Ja hoitanut itsensä timmiin kuntoon, näyttääkin niin virkeältä. Uskon, että hänellä juoksee vielä järkikin päässä, silmät ovat kirkkaat ja vaikuttaa seesteiseltä. Olen koko ajan hokenut, että jos nyt kaikki ennustukset menevätkin sekaisin, ja äänet jakautuvat suunnitelmien ja oletusten vastaisesti, niin Paavo V:stä tulee vielä sittenkin presidentti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 20:32

Kyllä Paavosta on vaikka mihin. Presidentiksikin.On aika kova ukko vai mitä. Ikää on mutta paljon virkeämpi kuin toinen Paavo.Tehnytkin aika ihme asioita Kemissäkin.Kyllä tieto taitoa on varmasti kertynyt eri tilanteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 23:12

Gallupit ovat galluppeja - ei vastaa todellisuutta. Kunhan taisto alkaa, saattaa olla sija joku muu...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:38

paavon pitäisi herätä, ei saisi valveilla ollessaan nukkua ja unelmoida ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:48

Paavo Väyrynen on kautta aikojen pudonnut jalaoilleen, niin kuin kissa seitsemällä hengellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 19:07

Katsotaan miten loppu suoralla käy.