Tekikö poliisit oikein?

Poliisi ampui kissan ja heitti metsikköön.rnwww.iltalehti.fi/uutiset/201...=hakemisto rnrn(Kaikki vapaana juoksevat katit saa ampua)

Lisätty: 31.10.2011 - 15:35

Jos joku menee mäkeen se menee ketuille. Tosin jutussa lähitalon koira kanteli sitä, jos ette viitsi juttua lukea.

Avainsanat: heittivät kissan ketuille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 12:57

Poliisit kolkuttivat eläinsairaalan ovea ennen kahdeksaa kun sairaala aukeaa yhdeksältä. Eivät voineet jäädä tunniksi odottamaan vaan päästivät pahoin loukkaantuneen kissan hengiltä. Virhe tuli siinä, ettei sitä haudattu kunnolla vaan heitettiin metsään ja potkitiin maata päälle. Lähistöllä pidettiin koirakoulua samana päivänä jolloin yksi koirista sai vainun kissasta ja penkoi sen ylös tuoden emännälleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 12:24

eivät ainakaan hävitys tapahtuman suhteen aika korni temppu heittää se metsään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:27

No eipä tainnut kissan omistajan kannalta ihan sivistyneesti tuo tapahtuma mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:53

Aika tylyä toimintaa.
Vähemmällä vaivalla olisivat päässeet heittämällä katin sairaalan tiskille. Poliisilla lienee parempaakin tekemistä, kuin kirjoitella raporttia ampumisesta ja potkia sammalta raadon päälle. Toisaalta minkäs teet, jos esimies käskee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 13:01

www.sey.fi/elaintietoa/lemmi...n_oikeudet

Kyllä minusta poliisi toimi oikein. Jos elän pahoin loukkaantunut ,se on parempi lopettaa.Eläimenkannaltakin parempi. Kärsimys ja kipu loppuuu.Onko tuo uutinen jos kettukin ruokansa kuolleesta kissasta ottaa. Ei minunmielestä. Siinä oli pahoja yhteensattumia vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:30

Poliisi toimi oikein, mutta olisi ollut kohtuullista viedä kissa lähimpään eläinsuojeluvalvojalle josta omistaja olisi voinut noutaa kissan...jos haluaa...
Näin tämä menee, kärsimystä ei yhdellekään eläimelle saa tuottaa ja lopetus on armo ja oikein lopetettu ampumalla päähän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 22:04

Toimi oikein, sillä eläimen kärsimystä ei saa pitkittää. Jos olisi ollut oma kissani kyseessä, olisin täysin samaa mieltä. Armollinen teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:39

poliisi tekee aina oikein, kysy vaikka abc:ltä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:44

Ohjeiden mukaan toimittu. Kyllä luonto hoitaa aikanaan raadon pois. Niin se nyt vain menee. Turha melu tyhjästä.
Ei taida lehdillä olla muuta kirjoitettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 19:05

Varmasti tiesivät mitä tekivät.