Miksi hiusshampoon ohjeet sanovat, "Saippuoi, huuhtele pois. Toista?" Jos teet tämän, voitko koskaan lopettaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 12:24

Jos pilkuntarkasti tuota ohjetta noudattaisi, niin eihän sitä mitenkään lopettaa voisi. Onneksi järjen käyttö on sallittu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 11:15

Jenkeissä varmaan noin voisi käydäkin, että pestäis ja pestäsis eikä älyttäis lopettaa. Onneksi me suomlaiset ymmärretään, että kaksi pesukertaa karrallaan on riittävä määrä. Itse en kyllä koskaan pese kahdesti smalla pesukerralla hiuksiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:25

Yksi kerta riittää ja yhdellä kerralla uskon myös ohjeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:21

Homman ideahan siinä, että käytät koko pullon kerralla ja ostat uuden joka kauppareissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:04

Saippualla en ole koskaan hiuksiani pessyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:09

Jep, kyllä tuossakin hommassa pää tulee vetävän käteen eli osannee lopettaa pesemisen shampoon loputtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:15

Markkina jippo! Köyhien juttuja käyttihän siellä 9 filmitähteä 10 stä samaa saippuaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:35

Kyllä me tehdään kaikki ohjeen mukaan, mutta monet tällaiset varoitukset ovat tosiaan Amerikkalaisia varten...
Luin kerran mikron käyttöohjetta, sillä ei saa kuivattaa pyykkejä...oli varoitus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 19:52

Vuhahaa... jonkunasteinen ikiliikkuja on keksitty siis....

Ripsivärimainos lupasi 87% pidemmät VIIKSET !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 23:11

Oi herrasjestas sentään. Noinhan minä aina teen, huh loputonta pesemistä. Onneksi tulee tauko kun pullo tyhjenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:41

ohje luetaan kerran ja toimitaan sen mukaan, ei tarvitse toiston jälkeen aloíttaa alusta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 03:46

Vaahdota ja huuhdo. Toista tarvittaessa. Sinulla on lukihäiriö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:42

Luetun ymmärtäminen on toisinaan vaikeaa:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 06:15

turkulainen dementikko oli suihkussa ja katsoi kättään.
tulikns mää vai onks tää samppoota??

huono joo tiedetään.....................