Isoveli valvomaan autoilua?

Satelliittipaikannin helppo vaientaa.
Katsoitteko huomenta suomi TV stä

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....o-vaientaa

Avainsanat: heh heh

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 14:29

Muutan pois, jos tuo toteutuu.
Tuskin tulee toimimaan tuo vehje vielä aikoihin tarpeeksi luotettavasti?

Kysyjän kommentti

Etkö asukkaan aurinkorannikolla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 09:21

Täytyy sanoa että ollaan monessa asiassa holhouksen alla, niin EU:ssa kuin muutenkin Suomessa ne on nuo jotka kaiken päättävät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 10:13

Kyllähän meitä yritetään monella tapaa valvoa ja holhota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 10:20

Suomessa kaikki menee yli hilseen. Meitä taasen kusetetaan . Kyllä sen kaikki huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:18

Joopa, joo, mitenkähän tuon tietoliikenteen luotettavuuden laita??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:40

Kyllä kaikki on jossain tiedossa, ijmiset ovat eteviä keksimääm vääränlaisiakin tietojen kalastuslaiytteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 22:14

Minulle sopii mainiosti tuo ajoon perustuva maksu. Meillä on dieselauto, jolla ajetaan muutama tuhat kilometria vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:06

Kyllä ne senkin varmaan tekevät, vaikka ei tavallisia autoilijoita kaikkia valvoa tarvitsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 03:46

Kaikkea hullutuksia sitä keksitäänkin.