Pelkäätkö pimeää? Lähinnä, uskallatko mennä yksin pimeään metsään?

Lisätty: 30.10.2011 - 19:24

Rohkea olen ollut ennen mutta nyt mökillä, valtava huuhkaja pelästytti kunnolla koiran pissatus reissulla!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 21:02

En pelkää pimeää, mutta miksi menisin vartavasten juuri pimeällä metsään? Eihän siitä edes nauti, kun ei näe mitään...
Toki mökillä kävelen useinkin iltasella pihan perälle, kun kutsumus yllättää...Muutoin en metsässä pimeässä ulkoile.En halua pelästyttää metsän eläimiä läsnäolollani.Tippuu vielä pikkulinnut puista : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 20:40

En todella mene pimeällä metsään...
Tulee vaan laulu mieleen, jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt, ja tuota yllätystä en halua nähdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:47

Vaikka en pimeää pelkää niin piemeään metsään en ainakaan yksin mielelläni mene. Pimeällä tulee herkemmin kuunneltua kaikkia rapsahduksia ja säikyttyä olemattomia varjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:23

En pelkää pimeää..mutta metsään en kyllä mene pimeällä..Tiellä kulkeminen riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:51

Ennemmin metsään kuin Kaisaniemen puistoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.10.2011 - 22:06

metsään ei kyllä tee mieli pimeällä, tiedä mitä liimannuuskijoita siellä majailee tai vaikka karhuja ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 23:09

Pimiällä en kyllä eheroon taharoon mettään mene kun päivälläkin tuppaan siä eksymähän. Tyämatkat jourun kulukemahan pimiällä aamuun illoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:32

Jos tarvetta olisi mennä, uskaltaisin kyllä. En pelkää pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 09:06

En uskalla mennä.Vaikka ei minulla ole kyllä tarvetta sinne mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:56

Kyllä minä suurkaupungissa asumisen jäleen olen hyvin arka pimeällä täällä.
Ja metsään ei ole asiaa, en pääse sinne päivälläkään, mitä pimeällä siellä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 20:16

Pimeä metsä on rentouttavin paikka iltalenkille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:45

En mene, pelkään edelleenkin sitä selkäni takana olevaa pimeyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:46

Ei tarvetta liikkua pimeään aikaan. Ei johdu mistään pelkotilasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 21:09

En pelkää pimeätä,uskallan liikkua yksin iltasella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 03:29

En lähde metsään pimeällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 06:17

ihan ekaks tuli mieleen että mitä ihmettä teen pimeessä metässä?? mut joo, koiran pissitystä.
se ehkä ainut syy sinne mennä - mulla ei koiraa eli ei tarvii kokeilla rohkeuttaan.
tiedän kyllä sanomati etten menisi. mulla on toi pimee piha ihan tarpeex jännä paikka.