Kiinnostaisiko "äkkilähtö"?

www.hs.fi/kotimaa/Suomalaisp...5548184920
Bon voyage!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 14:35

Periaatteessa nostan heille hattua.Ilmeisen helppoa lähteä, jos on "vain" kahdestaan....Vailla siteitä/velvollisuutta esim. vanhempiin tai lapsiin.Ilman suurempia velkoja...Tai muita sotkuja...

Itse en moiseen pystyisi.Enkä haluaisikaan.Siltojen polttaminen kokonaan,olisi aika radikaalia muutosta...Eri asia olla esim. talvikaudet ulkomailla ja kesäisin Suomessa.Siis jos siihen on mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 15:55

Ei tainnut olla heillä äkkilähtö, vaan harkittu ja hatunnoston arvoinen teko. Lähtivät riittävän nuorina.
Olen yli-ikäinen tuollaiseen ainostaan voisin lähteä yksinpurjehdukselle etsimään sitä neitsytsaarta johon asettuisin odottamaan lähdönhetkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 17:36

Ei nyt juuri kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 17:43

Hattua nostan täällä heille minäkin. Ihailen ihmisiä jotka uskaltavat repäistä itsensä juuriltaan. Meillä on vain yksi elämä..miksi siis jurnuttaa päivästä toiseen samoja kuvioita. Itse haaveilen edes pienestä muutoksesta tähän normikuvioon ja onhan se jonkinmoinen alku jäädä vuorotteluvapaalle nyt vuodeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 18:15

Elämässä on kaikki vielä silloin hyvin, kun voi tehdä valintoja. Periaatteessa olen sitä mieltä, että yksilöt voivat tehdä ihan mitä tahansa, kunhan eivät aiheuta sillä vahinkoa tai mielipahaa jollekin toiselle. Mutta kaikki eivät voi valita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 19:19

Kukin taaplaa tyylillään, mahdollisuuksiensa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:42

Ei tulisis mieleenkään, perhe ja ystävät täällä, kyllä ulkomaille menen mutta vaan käymään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 22:00

Kyllä kiinnostaa. En kylläkään asettuisi noin eksoottisiin paikkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.10.2011 - 22:15

tohtorin palkalla saa säästöön, samoin it-yrityksensä myynyt johtaja ei varmaan pode rahapulaa, kehuskelevat että ei mene kuin 500 euroa kuukaudessa kun kaikki on niin halpaa, ovat olleet monta vuotta reissussa eikä tuloja ole, joten säästöjä taitaa olla sitäkin enemmän, en minäkään töihin lähtisi jos tulisin mukavasti toimeen ilman palkkaani ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 23:45

Mies Meni matkatoimistoon JA kysyi äkkilähtöjä kesälomalleen.
-Onko äkkilähtöjä jonnekin?
-On kyllä, Thaimaahan, Krabiin.
-Liian KUUMA, en mä Sinne halua.
-Entäpä Norjaan, muutama Paikka löytyy.
-Liian Kylmä, palella Saan kotonakin.
-Singaporeen näyttäisi olevan Paikka vapaana.
-Liikaa ihmisiä, en pidä tungoksesta.
-Ei sitten on viikonvaihdepaketti Lapissa.
-Liikaa hyttysiä, EI käy.
-Aha. Ei siitä meillä sitten tällainen yhdistetty urheilu-Ja erotiikkaloma.
-Ei sehän kuulostaa hyvältä, JA mikähän SE?
-Suksikaa v * ttuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:13

En ole luonteeltani elämäntapaintiaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 13:03

Ei ei kiinnosta. Hartaasti funtsin joka muuton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:41

Ainahan äkkilähdöt kiinnostaa. Mutta kovin pitkää aikaa ei silti voi kotoa olla pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 03:52

Nostan hattua heille. Mutta ei perheellinen voi lähtä minnekään jos on kouluikäisiä muksuja. Joka lukuvuosi uudessa maassa, ja uudessa paikassa. Ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:42

Tasan ei käy onnen lahjat. Pelimerkit loppuisi tuossa puuhassa.