Moottoripyöräkerhon bileet?

Poliisi takavarikoi aseet:
www.uusisuomi.fi/kotimaa/117...ikoi-aseet

Avainsanat: kokemäen kova väki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 00:06

- Mitä eroa on prätkäjengiläisellä ja lehmällä?
- Lehmä ei ammu hetken mielijohteesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 11:36

Hienosti tehty poliiseilta ja kiitos maltillisesti juhlijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 11:56

Kuulostaa äkkiseltään teinien touhuilta. Joskus on vaan vaikea ymmärtää, että nämä ovat aikuisia miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 12:17

Bileet? No. voihan sitä puukkohippasleikkejäkin kutsua bileiksi joa haluaa... Onneksi poliisi kesketti ne jo ennen hippasten alkua sillä osalle leikkijöistä olisi voinut jäädä niistä pysyvä muisto johonkin muualle kuin ajatuksiin ja me sivulliset olisimme puolestaan saaneet taas lukea ikäviä uutisia moottoripyöräkerholaisten raakjuuksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 13:50

Rauhallisesti näkyvät sujuneen.
Tarvitaanko työkaluihin nykyään aseenkantolupa? Varmaan noilla oli tarkoitus askarrella uusia mailoja ja pelata pesäpalloa?
Toivottavasti en joudu mökkimatkalla ratsiaan. Takakontti on useimmiten täynnä vaarallisiksi luokiteltavia vehkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 14:20

Onneksi nyt ei ketään päästy paloittelemaan,kun poliisit ehti paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 17:41

siitä ne olisi varsinaiset bileet päässeet käyntiin, jos noita kapineita olisivat tosissaan ryhtyneet käyttämään. Seuraaviin bileisiin olisikin tarvittu pappia ja kantomiehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 19:11

Poliisi toiminta oli ennaltaehkäisevää, mieluummin tällainen uutinen, kuin että juhlat olisivat päätyneet joukkotappeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:50

Tulee ihan entisen härmäläisten häät mieleen .. hurjaa joukkoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 22:01

Joskus sentään ehtii poliisit ajoissa paikalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 22:28

Pitäisikö nämä keskenkasvuisten "miesten" bileet ja muut edesottamukset jättää kokonaan julkisuudesta. Joskus tuntuu, että haetaan huomiota, jota ilman ovat joskus jääneet. Poliisille 10+ toiminnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:37

Aiheellinen temppu. Ei ollut varmaan viimeinen kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 03:22

Hui kauhistus!