Entäpä Turkissa, kantsiiko mennä näin syksyllä. Tai Rhodos. Ois lyhyemmät lennot.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 17:02

Jos haet nimenomaan lämpöä ja aurinkoa, niin kannattaa varata pari tuntia lisää siihen lentomatkaan, ettei sitten sateessa tai muuten vain kylmässä, tuulisessa ja pilvisessä säässä harmita.
Gran Canarian eteläosat ja Egypti ovat huomattavasti varmempia rantalomakohteita loppuvuodesta.
Matkojakin saa usein kohtuulliseen hintaan, kunhan jaksaa selata netistä äkkilähtöjä.
Jopa Thaimaaseen pääsee aika edullisesti, kun on vähän tuuria ja tarjous osuu kohdalle. Sinne mennessä saa kyllä istua koneessa tunnin jos toisenkin, mutta onpahan ainakin lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2011 - 17:00

Olin vuosi sitten Alaniassa lokakuun kaksi viimeistä viikkoa, lämmintä oli silloin aivan tarpeeksi. Merivesikin yli 20 asteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 17:57

Turkkia veikkaisin lämpimämmäksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2011 - 19:58

Napsu kertoo näin:
www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/771

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 14:08

Turkissa en ole ollut näin myöhään syksyllä, Rodoksella alkaa olla jo aika sateista eikä sääkään niin helteinen, kun vielä syyskuussa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.10.2011 - 16:55

alanyassa on vielä useimpina päivinä lähemmäs 25 astetta, mutta ei ole enää niin varmaa se lämpö, teneriffalle saaren eteläosiin, niin on tuo sama lämpötila, jopa ylikin, mutta varmemmin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:18

Kyllä molemmissa paikoissa on suomalaiselle riittävän lämmintä. Lentoyhteyksiä ei oikein taida olla enää eli ei pääse suoraan Suomesta.
Turkista en tiedä mitään, mutta Rodoksesta on kokemusta syksyllä eli lokakuussa. Rodoksella jos sataa, se on lähinnä kuuroja. Eräs tuttava on siellä nytkin, on ollut jo yli puoli vuotta saaren eteläosassa, käy uimassa päivittäin ja nauttii olostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:03

Syyskuu on oikeastaan viimeisiä suotuisia lomailuaikoja tuolla päin maailmaa.