Vietätkö aikaasi kauppakeskuksissa?

sellaista tapaa ei miulla ole,käyn niissä silloin,kun on jotain ostamista.

Avainsanat: kauppakeskukset ajankulu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 20:05

Ei kuulu minunkaan tapoihini...ostan mitä tarvitsen...enkä tee heräteostoksia.

Kysyjän kommentti

Ihminen tulee toimeen loppuenlopuksi aika vähällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 20:20

Ei kuulu tapoihini, harvoin noissa tulee käyskenneltyä todella harvoin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 20:31

En. Hoidan kauppa-asiat ja sillä selvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 20:41

Käyn kaupassa aina tarpeen mukaan, joskus viikossa 2 kertaa. Kyllä 1 kertatakin riittää.En halua mennä isoihin kauppoihin surfailemaan .En osaa olla jos en tarvitse jotain.Minun tulee paha mieli.Puutteesseen hakee niin luvallista ja mielikin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 21:21

Lähden mielelläni välillä johonkin kauppakeskukseen Katselen ja käyn kahvilla tai jopa syömässä. Yksin ollessani. Jos mies on mukana, niin sitten meno onkin ihan toinen.Tukka putkella pitää mennä eteenpäin. Ei voi pysähtyä edes katsomaan sivuilleen jotain mukavia tuotteita.Menen usein täysin lukkoon, kun mies on lähtenyt " ostoksille". Ei siitä mitään tule.
Naiset käyttäytyvät mielestäni eritavalla. Naiset nauttivat yleensä shoppailusta.
Kuljen mielelläni yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 21:26

Menen sinne vain jos on ostamista. En surffailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 21:51

Viho viimeinen paikka. Joudun joskus pakolla osallistumaan. On kaiken pahan alku ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 22:51

Enpä yleensä, mutta nyt tuohon lähistölle on avattu uusi Kluuvin kauppahalli, josta saa ostaa hyviä ruokatuotteita. En ole vielä käynyt tarkemmin tutustumassa.
teeiteparempaa.com/eat-joy-k...hiruokaan/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2011 - 00:06

Pienemmätkin puodit riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 03:47

Piti lauantaina käydä katsomassa joulupukkia, mutta oli ehtinyt jo lähteä, kun pääsin perille.
Ei noissa pahemmin tule maleksittua. Kesällä kävin Keskisellä syömässä ja ostamassa uistelutarvikkeita. Taitaa olla ainut ostokeskus, jossa tavara on normaalihintaista, eikä ylihinnoiteltua, kuten yleensä ostos"paratiiseissa"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 08:02

Eipä täällä maalla ole kauppakeskuksia, mutta kun Helsingissä asuin, kyllä ajelin ostareille, tykkäsin katsella krääsää vaikka en ostanutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 10:26

Kotimaassa käyn todella harvoin kauppakeskuksissa, ehkä kerran vuodessa. Ulkomailla kylläkin. Vilnassa on keskikokoinen kauppakeskus Europa, jossa on toinen toistaan ihanampia kenkäkauppoja ja vaatekauppoja, myös pari kahvilaa ja ravintolaa. Siellä tuli käytyä viime viikolla eli tarkistamassa kenkävalikoimat ja istuimme myös kahvilassa tovin. Täytyy ihailla sikäläistä tapaa perustaa toimiva ja kaikin puolin onnistunut kauppakeskus. Siellä asiakkaat käyvät ostotarkoituksessa, kukaan ei maleksi joutoaikaansa viettämässä. Suomessa taas on ihmisiä joilla joutoaikaa on, siksi inhoan esim. Itäkeskusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.10.2011 - 20:43

kotimaassa en vietä, reissussa on mukava katsella kaikenlaista noissa keskuksissa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 18:54

koetan välttää viimeiseen asti. jos jotain haen - tiedän mistä ovesta sisään.
ei tarvitse koko hiton korttelin kokoista kauppaa laahustaa ja kyttäillä akkunoita.
ei millään jaksa sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 02:56

En minuuttiakaan, inhoan suuria kauppakeskuksia. Niihin en lähde kuin pakosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 02:41

viettäisin jos olisi useammin mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2011 - 15:34

En, koska lähettyvillä ei ole sellaista. Jos olisi, niin en varmaan kovin usein kävisi siellä ostamatta mitään. Muuten todennäköisesti jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:08

Asian perässä siellä olen liikkeellä en aikaa viettämässä.