Mihin ryhmään sinä kuulut - vai kuulutko mihinkään?

www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...tko-itsesi

Avainsanat: raivoajat liikenteessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 15:00

Kuulun ryhmään rauhalliset ajajat jotka joskus mutisevat itsekseen hitaan edellä ajavan perässä, että "tonttiako siinä katselet".....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 13:48

En kuulu tuohon ryhmään ollenkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 14:15

kyllähän nuo ajatukset välillä tulevat mieleen ja eipä siinä muuta voi kuin huokaista syvään ja puhua itsekseen ; koita ny suoriutua siitä.
elämä on. tosiasia taas on että mitä pidempään nuo huomioajat venyvät - liikenteen kolari ym vahinko riskit nousevat.
kohtuudella kaikessa - hyvää tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 14:26

Kyllä niitä on oikein sairaanloisia. Onko ne ihmisiää ollenkaan . Koneeksi muuttuneet. Vaarallista tiellä'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 15:26

Hiljaa hyvä tulee ja hosumalla ties mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 16:06

Kuulun siihen harmaatakkisten villahuivipäisten mummojen kansanjoukkoon, joka työntöö rollaria
fiksusti tiellä tai jalkakäytävällä. Minun rollarini saa kasaa, menee piemenpään tilaan kuin jonkun porhon liikemiessalkku.
No täällä maalla on onneksi jo käynyt niin raihnaiseksi, että saan taksiseteleitä 18 kpl /kk.
Mutta eivät nekään ilmaisia ole. Kyllä me kaikki sinne mahdumme joukkoon ottaen aikaa ja hymysuissa katselemme kun viereinen autokuski kaivaa nenästään tyytyväisenä onkimatoja, seuraava päivän kalastusretkelle.
Maantiellä on joka sortin kulkijaa ja kaikille tarkoitetut kaistat.
Ei todella ota mikään päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 20:07

Minulla ei ole ajokorttia olenkaan,joskus kiroilen pelkääjän paikalla.Mieheni on hyvä ja rauhallinen kuljettaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 23:57

Olen eläissäni ollut paljon liikenteessä autolla, osa työvälinettäni. Kuulun ryhmään joka tahtoisi tuonne tien päälle kaikille järkeä ja kärsivällisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 14:30

En kuulu tuohon ryhmään laisinkaan...malttia liikenteessä niin hyvä tulee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 19:54

Mä olen liikenteessä niin rauhallinen, että voi jollain mennä hermo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 03:03

Jos mä sit oon toi tiepoliisi. En tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 19:27

Maltti on valttia, liikenteessäkin. En tunnista noista itseäni, vaikka välillä ehkä hieman hihat kärähtävätkin...