Onko kotiruoka parempaa kuin ravintolaruoka ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 21:36

Mollemmat on hyviä kokkeja mutta kyllä äidin kukkakaali gratiini voittaa

Kysyjän kommentti

Hei Bugiman ! Valitsin vastauksesi parhaaksi. Oli niin ihana kuulla että äitisi laittama
kukkakaaligratiini on maailman parasta.
Kaikkea hyvää sulle ja tsemppiä kouluun ! tv: Ruiskukka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2011 - 05:26

yli 20 vuotta kun on joutunut syömään työaikanakin ravintolaruokaa, kyllä itselaittama kotiruoka maistuu tuhatkertaa paremmalta. puhumattakaan oman Äidin laittamasta ruoasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 08:16

Kotiruka on paras ruoka,mutta kiva on joskus käydä ravintolassakin syömässä.Ravintola ruokailua harrastamme kesäisin,talvella harvemmin.Ikinä en enää saa äitini laittamaa ruokaa,kun äiti on enää vain muistoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 08:44

Se on ihan kokista kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 09:52

On, harvoin hyvin harvoin olen päässyt nauttimaan ravintolaruoasta.
Ja kun annoksen siellä syö, niin kotona on toinen satsattava päälle.
En ole ravintolaihmisiä, on katseltavä mallia toisilta, mita "asetta"milloinkin käyttää.
Onneksi näitä juhlia ei ole sukuni paljon järjestänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:08

Ilman muuta, vaikka kyllä se ulkoruokintakin joskus maittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:31

Sekä että eli riippuu ravintolasta. Edeltäneet 4 pv oltiin ravintolaruoilla ja hyvää oli, osa paikoista oli jo entuudestaan tuttuja mutta löydettiin myös yksi uusi paikka joka menikin sen kaupungin koetuista heti ykköseksi. Johtui sekä erinomaisesta ruoasta (hieno esillelaitto), ihastuttavasta miljööstä ja asiansa osaavasta henkilökunnasta.
Ulkomailla liikkuessamme nappaan ruokavinkkejä ja sovellan niitä kotioloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:31

Kokista kiinni, mutta taatusti edullisempaa on tuo kotiruoka....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:50

Kotiruoka on sitä mistä valmistat ja sen itse tiedät mitä syöt. Ravintolaruuasta et niin varma voi ollakkaan. Mutta kieltämättä joskus piristää mennä jonnekin syömää,n mutta en menisi ravintolaan. Onhan niitä paikkoja muitakin ja hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 12:56

Jos minä olen kokki, niin kyllä ravintolaruoka on ainakin paljon, paljon monipuolisempaa.
Fuengirola-sarjasta tutussa Witissä on hyvät kokit, kuten monessa muussakin ravintolassa, eikä ole lounaat hinnalla pilattuja, vitosesta seitsemään euroa, ruoasta riippuen. Witissä 7,20 sisältäen juomat, salaatit, leivät. Ei juuri kannata aina kokkailla itse, kun ei niitä tarpeitakaan ihan ilmaiseksi saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 23:35

Tuohon vaikuttaa kokin taidot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2011 - 20:02

riippuu kodista ja ravintolasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:31

Olen kotiruoan kannattaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 23:03

Kotiruoka voittaa tämän kisan.