Ollaanko me muka huonompia?

www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 16:19

Kaikki ihmiset kaikialla ovat tasaveroisia, näinhän me paasaamme juhlapuheissamme,
mutta annas olla, kun silmäätekevät poistuvat paikalta mikä raja aukeaa työläismuijan ja
herran rouvan väliin.
Mikä arvonimi tuo pyhimys on. Täällä maanpäällä se voi olla korkeakin titteli, mutta
kerran tittelit riisutaan ja olemme samaa multaa kaikki.
Julistakoot paavit mitä huvittaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 17:27

Täytyy sanoa että kyllä noilla on usko hallussa niin vaan muutetaan ihminen pyhimykseksi..
Itse minulla tuo pyhimys on aivan jotain muuta, ei ihmisen nimeämää... ( Kyllä tuo Paavikin on ihan vaan ihminen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 21:16

Pomon kiitokset ilman palkankorotusta on jonnin joutavaa höpötystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 23:35

Makkarapaavin sana on laki,näemmä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 09:43

Sirkkaliisaa peesailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 10:20

Pyhimyskultti kuuluu ko. uskonnon järjestelmään, mitäs me vaatimattomat luterilaiset olemme siitä sanomaan yhtään mitään.
Uskontomme on aika ikävä.... suoraan sanottuna.
Omasta valtauskonnostamme voisi lausua yhtä ja toista.... kirkot ammottavat tyhjyyttään sunnuntaisin eli siitä voi jo päätellä jotain.
Muutaman päivän vietimme juuri katolisessa maassa ja eilen aamupäivällä oli varsinainen kansainvaellus kaupungin pääkatedraalista. Heidän uskontonsa mukaan tulee myös ihmisten käyttäytyminen eli jokapäiväiset tavat. Se on mielestäni suurta plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 14:20

en tarvitse paavia kertomaan että olen pyhimys ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 23:20

Kenties en ihan käsittänyt kysymystäsi. En ole kenenkään papin kuullut kehuvan ketään maallikkoa, mieluummin ne paasaa synnistä ja syntisistä.