Maailmanloppua ei tullut – ennustaja katosi miljoonien kanssa?

Mitenkäs nyt suu pannaan?

Avainsanat: lue starasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 13:20

Mitenkä voikin joku "ns" täysjärkinen olla noin typerä.
ei käy sääliksi kyllä yhtään. kaikella tavallahan meitä nyt höyräytetään, jopa omassa
maassammekin, mutta mikäs auttaa mene vaan mukana massassa.
Sinne ne pyörii meidän pienet eurommekin auttamaan ystävämaita.

Lisätty: 03.11.2011 - 12:47

kiitos käyttäjien valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 13:07

Noin justiinsa...
Voi tyhmät ihmiset jotka uskovat HUH HUH...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:46

Kyllä olen sirkkaliisan kanssa samaa mieltä. Miten niin tyhmiä ihmisiä.Kaikki keinot otettu käyttöön jos jostain jotan lohkeaisi.Turha valittaa. Joka maailman on luonut .Sitä en voi tietää .Se tietää milloin hän lopettaa nämä kaikki täällä.Tämä on lainaksi annettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 15:17

Menee ne joskus viisaatkin, korjaan rikkaatkin vipuun.
Takavuosina erään ökyrikkaan muotisuunnittelijan tytär joutui itsemurhalahkon pauloihin. Noitahan nuo jahtaavat, heiltä kun saa enemmän dinaareja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 18:29

Kuinkahan montaa maailmanloppua on kaikkinensa ennustettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 21:13

Aina on olemassa joukko höynäytettäviä ihmisiä.

Huijaukset ovat ehtymätön luonnonvara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 21:59

Ei se maailmanloppu toivottavasti tule pariin..........tuhanteen.......miljoonaan vuoteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 23:43

Mistä se ne miljoonat oli kääräissyt,ennustuksistako?Hyvä vinkki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 23:53

Ei kukaan voi maailmanloppua ennustaa eikä tietää.
Itse uskon siihen että vain Jumala yksin tietää sen asian.Eikä siihen tosiaankaan mene tuhansia
eikä miljoonia vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 09:44

No hyvä että ei tullut vieläkään, on edelleen tämän sortin ennustajaeukoilla ja -ukoilla töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 14:22

ihmiset voivat siis olla tyhmiä !!
ehkä se kertoo siitä että kyseisillä ihmisillä on hippasen kateissa tämä elämä? jotkut kaipaavat jatkuvaa suurta tulemista / uskomista / mitä lie että elämässä olisi sisältöä.

ehkä oppivat, ehkä eivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:37

Hyvä näin, en minä mitään maailmanloppua kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 20:48

No nyt sitten jäädään odottelemaan seuraavaa maailmanlopun ennustajaa...