UFO-mies kuvattu Brasiliassa?

www.thesun.co.uk/sol/homepag...LPhYnKdJf5

Avainsanat: onko niitä olemassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 11:13

Ufo tyyppihän se siinä :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 06:39

kaikkialle ne suomalaiset menee kuvattavaksi,nyt siis nähty jopa brasialassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 06:56

Joku nälkiintyneen näköinen olio siellä puskassa näytti olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 07:50

Ihan selvä ufo,sukupuolesta en saanut selvää.Katsoin niitä muitakin videoita ja se karhunpoika oli päässyt oikein apajille siellä ruokakaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 08:07

No sinnekö se kerkesi, kun selkäni käänsin. Juurihan se tuossa minulle juttuja haasteli.
Kertoi, että kaukana avaruudessa on hänen kotinsa ja hän tuli serkkujaan tervehtimään tänne
maapallon sisäpuolelle, eikös sitä niin juuri äsken todettu, että asumme maapallon sisäpuolella.
Annetaan Ufomiehen rauhassa toimittaa tehtäväänsä, mutta odotan mielenkiinnnolla koska näen
ensimmäisen ufonaisen?
Maailman kaikkeus on niin ihmeellinen ja suuri, että ihminen ei tiedä kuin pienen osan siitä.
Meillä voi olla tulevaisuudessa sitten kun muutamme majaamme, vaikka minkälainen yhdyskunta
koolla. Siihen saakka uskotaan tai epäillään näitä juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 10:35

Vai vielä Ufomies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:16

Ufohan siinä selvästi ihmisiä katselee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 13:56

Sambakarnevaalien satoa. Kännipäinen härmäläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 14:23

Kyllä niitä karvattomia olioita on muitakin kun ufo miehet. En ihan usko ufoon tässä tapauksessa.Enkä kyllä ihan tostavaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 22:25

Ihmiset näyttää unohtaneen mikä UFO on. Se on Unidentified Flying Object eli tunnistamaton lentävä esine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2011 - 14:31

jos meitin pellonreunalla iltausvassa tollanen seisois, pelästyisin ensin,mutta sitten menisin perään ja ottaisin videokameran mukaan - tekisin haastattelun tms. löisin rahoiksi tuolla nauhalla kunnes verokarhu muistuttaisi että isänmaa tarvitsee niiiiin paljon...............
kaipa mää tyytyisin vilkuttamaan.
bugimanin kommenttiin - niin, mistä ne tietää että tollanen harmaa ukkeli on ufosta? eihän sitä ufoa ole kukaan koskaan päässyt tutkimaan. entäs jos ne harmaat ukkelit on kanssa täällä tutkimassa ufoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:42

Hui kauhistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 20:29

Ihan ufo juttu