Pitäisikö tänne Napsuun saada jotain piristystä?

Toisinaan napsututtaa niin vietävästi. Mutta ei oikein keksi kysymyksiä... joskus tuntuu että jotain virikkeitä voisi olla enemmän.. Nyt saa päästää mielikuvituksen valloilleen.

Avainsanat: piristystä napsuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2011 - 12:59

Ensin päivän tuikku ja naukku. Sitten napsuttelemaan. Valoriini ja konjamiini saa aikaan "yleviä" ajatuksia.
Näin se taitaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2011 - 12:24

Polkaistaan ideariihi pystyyn. Juttu menee näin: riihen tarkoituksena on tuottaa mahdollisimman paljon ideoita. "Hulluimmatkin" ideat ovat sallittuja, jopa toivottuja. Ideoista voi hersyä vaikka kuinka monta muuta ideaa. Kritiikki ei kuulu ideariihityöskentelyyn.

Kotimaan matkailu: ideoita Lapin vaellukselle, minne mennä Lappeenrannassa jne.
Hyviä ruoanlaittovinkkejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 12:32

No niin sitähän minäkin. Samaa ajattelin yhtenä päivänä mitä Matulakin nyt pohdiskeli. Kaikki keksimään piristystä päivään/päiviin ja iltoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 13:54

Syytteeseen piristeistä joutuu ei sellaisista saa ääneen höpistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 14:23

Ei tässä muuta idea riiheen ole, eilen illalla tuli käytyä Cittarissa ostoksilla kotiin lastenlapsille leluja kehittäviä palapelejä 10 palsta alkaen kuin väritystehtäviä värikyniineen kuin myös tuoli ostettua moni Muumi DVD talven aiheistä kertovia...

Joten lapsenlapset nyt vie voiton ainakin minulla...

Ja miten on, mitä joulahjoiksi lapsille kuin lastenlapsille kehittäviä ihan vauvasta alkaen?
Siinäpä kaikki saa laittaa mitä itse ostaa tai harkitsee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 15:49

Jokin kilpili napsulaisten kesken olisi pitkästä aikaa mukava. Palkintoja voisi olla useita, pieniäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:12

Piristettä Piristettä kuumat aalot piristettä. Moikka vaan matula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 20:00

Pieni juoruseura ei olisi pahitteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 20:06

Piristystä kaipais masentavaan, synkkään, tuuliseen syksyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:41

Yrittäväthän täällä eräät viljellä tuota huumorinkukkaa omilla linkeillään. Ei ole Napsu enää kuin ennen. Silloin itseänikin nauratti monetkin kyssärit ja vastaukset. Kenties tämä porukka on leipiintynyt koko hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 12:49

Piristystä pitäisi saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2011 - 19:51

Mitäs keksittäis??