painon pudotus ajankohtainen ?

Oletko pudottamassa painoa ?
Minulle kiltti Lääkäri Täti antoi pyynnön.
Laihduta 18 kg,huh hu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2011 - 12:28

Omaksi parhaaksesi Täti-lääkäri antoi kehotuksen,hommiin vaan.Itsellä samoissa,ei tarvetta pudottaa.

Kysyjän kommentti

Moi !

Kyllä meinaan toteuttaan,annetun pyynnön 0,5kg on jo pudonnut ei paljon.
Mut hiljaa hyvä tulee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2011 - 10:05

Minä harrastan painonnostoa!

Varo varpaitasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 10:13

Kyllä painoani pitäisi pudottaa eikä riitä 18 kiloa.olen yhtä paksu,kun pitkäkin,mutta surut minä heitän pitkin teitä ja ilot otan vastaan vain.Montakymmentä kiloa elämisen iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 10:44

Voi mikä ihanuus . Minullekin sanotiinettä likka painosta vähän pois. Käytiin sellaisella terveyskioskilla. Mulla olisi tuo 5kg.Tuntu ihan mahlottomalta. Ajatuskin ei ole kivaa, kun palelee sitten taas.Uimassa vesi paljon kylmempää ja ulkoaltaassa. Sitten kylmä tulee seuralaiseksi.Helppo sanoa kun toteuttaa. Itsehillinnän paikka.
Edelliskerralla kun pudotin 4-5 v.taa sitten päätin että ikinä en tähän enään itseäni aja. Saa jäädä viimeiseksi. Mutta taas kertynyt .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 10:58

Tavoitteena on 8 kilon pudotus, sitten olisin normimitoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 11:02

Ainahan sitä minunkin painoa pitäisi saada putoamaan jotta kurvit olisivat prikulleen oikeallakohdallaan juuri siinä uusimmassa makossa jonka ostin viikko sitten ja joka on vähän eri mallinen kuin aijemmat mekkoni, mutta saas nähdä jaksanko ryhtyä moiseen rääkkiin. Olen nimittäin suht tyytyväinen nykyiseen kilomäärääniminkin ja syön jo nyt sen verran minkä saan normaalilla liikunnalla kulumaan. Laihtumiseni vaatisi luopumista liian( ehkä) monista nautinnoista ja pakoittaisi viettämään juosten, kävellen, uiden, hiihtäen, jumpaten... (ehkä) liian paljon aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 11:25

Pitäisi saada vieläkin kiloja pois..se on pitkän tähtäimen suunnitelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:01

Onpa hyvinkin.
Feriat ja rankka yösyöminen tekivät tehtävänsä. Puoli kiloa päivässä viikon ajan ja sen jälkeen pari viikkoa tarkkailua. Vyön on pysyttävä samassa reiässä.
Taitaa olla neljäs kuuri elämäni aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 12:17

Kiitos vatsaleikkauksen, painoni on pudonnut tasaisesti. Leikkaus ei ollut lihavuusleikkaus, vaan
parantumattoman vatsahaavan parannuskeino. Joten jotain hyötyä siitäkin kivusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:27

Tammikuussa pudotin 5 kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 15:45

Eipä nyt taas olla sillä päällä... joulu tulossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 12:37

Paino on pudonnut kaikki tuohon vatsan seutuville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 22:10

Ei ole tuota ongelmaa. Mutta lääkäritätiä kannattaa kuunnella - ja ennen kaikkea - totella.