Usko tai älä: Venäläis­matkailija hakee Suomesta alkoholia?

www.talouselama.fi/uutiset/u...ia/a701600

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2011 - 08:05

Kyllä uskon tuon,olen nähnyt itä naapureita paikallisessa alkossa asioimassa,kun olen siellä itsekkin käynyt ja he ostavat kalliita aineita ja suomalainen olut on myös suosiossa.Suomessa on turvallista viinaa,jos näin voi sanoa.Minä en uskaltaisi juoda itä viinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2011 - 07:25

Paikallisesta Alkosta tilaavat ja hakevat laatikoittain hyviä viinejä. Suomeen tullessaan ostavat Tax Free myymälöistä "merkki" votkaa. Aivan normitoimintaa täällä idässä.... Da.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 07:44

Kaikkein ahkerimpia Suomen vierailijoita ovat johtaja- ja esimiestasoiset pietarilaiset ja lapsettomat pariskunnat. Matkaa taitetaan useimmiten joko linja-autolla tai omalla tai vuokratulla autolla.

Heitä ei vodku kiinosta täytyy olla jalommat juomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 09:24

Suomessa todella on turvallista prosenttituotetta... varmaan siksi ja maksavatkin siitä mieluusti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 10:07

Suomesta ostamaa viinaa voi huoletta juoda siitä tulee känniin ja humaltuu. Mutta kun Venäjänpullosta ottaa huikan jouttuu tuonelaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 11:05

Uskon,sillä Suomesta ostetut "arvokonjakit ja vuosikertashamjanjat" yms.alkot ovat luultavasti halpoja vrt.Venäjän tuontihinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 12:05

Huvinsa kullakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:17

Kohtuus kaikessa, pullo päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 13:47

Uskon ja allekirjoitan, paikallisessa Alkossa olen nähnyt ja vähän ihmetellytkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.10.2011 - 15:50

haluavat säilyttää näkönsä ja pienemmän pääkivun aamuksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 15:52

Tuttu juttu. Hakevat laadukkaita kalliita juomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:04

Kukin ostaa himonsa ja halunsa mukaan juomisensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 10:56

Ostavat täältä varmaan sellaisia juomia mitä koti-Alkosta ei saa. Hinnalla ei lienen suurtakaan merkitystä heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2011 - 21:32

Luultavasti vain ne varakkaat. Kossu taitaa maistua muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:55

Sen tiesin että shoppailevat täällä, mutta tuo alkoholin haku oli aika yllätys. Mä luulin et me vain haetaan heiltä halpaa viinaa, simpukkaa ja olutta.