Kuinka usein vaihdat salasanan sähköpostiisi?

Tänä aamuna en enää päässyt sähköpostiini,piti vaihtaa salasana.

Avainsanat: sähköposti salasana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 09:56

Tarvittaessa. Muuten saa olla niin kuin ennenkin.

Kysyjän kommentti

Minun oli pakkovaihtaa salasana,kun en enää päässyt vanhalla salasanalla enää sähköpostiini.Kiitos myös sinulle,kun minut valitsit parhaaksi vastaajaksi siinä parfyymilatu kysymyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2011 - 08:00

Liian harvoin tulee vaihdettua. Kiitos, kun muistutit. Vaihdan tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 08:30

mennen tullen ja silloin tällöin vaihdan.
kannattaa muutenkin välimuisti tyhjätä, varsinkin jos käyttää vierasta konetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 08:50

Enpä ole vaihtanut... eikä ole tarviskaan..
Kuka nyt sinne menee ja tuskin on kenellekään mitään tärkeää siellä minulle vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 09:44

En ole vaihtanut aikoihin. Varmaankin olen Hulda Huoleton. Käytän vain omaa läppäriäni sähköpostien lukemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 10:40

Luulen etten koskaan varsinaiseen sp,mutta toissijaisiin silloin tällöin jos hän vaatii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 11:37

en ole vaihtanut salasanaa kertaakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 14:52

Sähköpostiini en kertaakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 15:49

About 3 kk:den välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 17:45

Töissä pitää vaihtaa puolen vuoden välein, yksityisempään sähköpostiin vaihdan liian harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 21:43

Tarpeen vaatiessa . En kyllä muista 6v taaksepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.10.2011 - 22:45

liian harvoin, minulla on 6 sähköpostia, salasanat menisivät sekaisin jos niitä yhtenään olisin vaihtamassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2011 - 18:31

en vaihda sitä. siis kotona.
jos ukko haluaa mennä kaivelemaan niin voipi osua omaan nilkkaan . . . . . . .
ainahan sitä voipi keksiä jonkun jäynän - sitten huomaa toisen käytöksestä että pirulaine, oot käynä tonkimassa.
eikä mitä. luottamus toimii. puhelin, txt, sähköposti, kirje jne.
töissä on pakko vaihtaa mitäs olis aikas useesti (ent paikassa oli kerran kk !! ) pistää kuule mielikuvituksen koetukselle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2011 - 21:22

En ole vaihtanut kertaakaan - pakon edessä sen sitten teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2011 - 14:25

Kerran olen vaihtanut 2 vuoden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2011 - 03:33

Kiitos kun muistutit.