Tämän kaverin autossa on ainakin kasvun varaa!

static.petrisimolin.com/gall...-safdf.jpg

Lisätty: 18.10.2011 - 00:36

Papitille tiedoksi testin tulokset autosta:
"Car of the Month, tammikuu 2008"
Martin Monster Toyota

Kuukauden auto tällä kertaa oli Martin Johannessen Toyota Landruiser HJ60.
auto on todellinen hirviö, ja yksi suurimmista oikeudellisista ajoneuvoja Norjassa.
auto aloitti elämän Islannissa, ja kääntyi siellä, ja siellä ei ollut mitään jälleenrakennuksen se oli tapahtunut, tämä pitäisi oikeastaan ​​olla brebil, ja melko jyrkkiä toimenpiteitä tehtiin mahtuu valtava 44 "pyörät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2011 - 00:27

Mahtaa olla varsinainen taousihme tuo vehje?
Liekö pois rekisteristä, vai kuorma-auto, kun ei löydy tällä ekotesti vertailulla? www.toyota.fi/innovation/tay..._edut.aspx

Lisätty: 18.10.2011 - 10:25

Kuvasi auto on kyllä Chevrolet. Se Toyota on tässä linkissä; pirate4x4.no/cars/monster_toyota.php

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.10.2011 - 00:13

Jos menee periaatteella isältä pojalle - niin hyvin tulee mahtumaan kaaraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 00:15

Mun mielestä taasen tässä on kuvaa mulkattu ohjelman avulla,sillä saa ihmeitä aikaan,pojat tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 05:15

Oikein maastohirmu. Vaarallisia kapistuksia ,ei nää mitä pyörän vieressä seisoo. Huhhuh. Aika paha.
En ihaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 07:49

Jopas on autolla kokoa tai tyttö liian pieni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 08:18

Maanvaraakin kohtuullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 17:52

Isojen poikien leluja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 21:24

Maasta se pienikin ponnistaa. Sitä mitä isot edellä, niin pienet perässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 23:53

Ihan kuin Neuvostoliiton aikaan.

Punainen alaosa ja vekselinvihreä yläosa.

Maasta se pienikin ponnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2011 - 19:07

Niin näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2011 - 16:50

Voi hellanlettas, sanoo mummo, miten söpö lapsi, autosta viis.